Polityka plików "Cookies"

Polityka plików „cookies”

Niniejsza Polityka dotyczy plików „cookies” i odnosi się do strony internetowej, których operatorem jest Executive Conversation Polska-Kamieńska Sp. j. (zwana dalej: „stroną internetową”). Strona internetowa nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.

Czym są i do czego służą pliki „cookies”?

"Cookies" są to małe pliki tekstowe, wysyłane i przechowywane na komputerze, smartfonie czy innych urządzeniach, z których użytkownik łączy się z Internetem. Pliki te są pomocne, gdyż umożliwiają serwisowi rozpoznać urządzenie użytkownika i odpowiednio się wyświetlić. Strona internetowa korzysta z plików "cookies" z wielu powodów, np.: aby dostosować stronę do preferencji użytkowników, ułatwić nawigację oraz zapewnić skuteczność procedur bezpieczeństwa. Niektóre z tych funkcji są realizowane również przez inne rozwiązania technologiczne. Dlatego też niniejsza polityka dotycząca plików "cookies" odnosi się zarówno do typowych plików "cookies", jak i innych mechanizmów spełniających ten sam cel. „Cookies” zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer. Pliki „cookies” używane są również w celu dostosowania zawartości stron internetowych do preferencji użytkownika. Używane są także w celu tworzenia anonimowych, zagregowanych statystyk, które pomagają zrozumieć w jaki sposób użytkownik korzysta ze stron internetowych co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości, z wyłączeniem personalnej identyfikacji użytkownika.

Jakie pliki „cookies” są używane na stronie internetowej?

Stosowane są dwa rodzaje plików „cookies” – „sesyjne” oraz „stałe”. Pierwsze z nich są plikami tymczasowymi, które pozostają na urządzeniu użytkownika, aż do wylogowania ze strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki pozostają na urządzeniu użytkownika przez czas określony w parametrach plików „cookies” albo do momentu ich ręcznego usunięcia przez użytkownika. Pliki „cookies” wykorzystywane przez partnerów operatora strony internetowej, w tym w szczególności użytkowników strony internetowej, podlegają ich własnej polityce prywatności.

Czy pliki „cookies” zawierają dane osobowe?

Dane osobowe gromadzone przy użyciu plików „cookies” mogą być zbierane wyłącznie w celu wykonywania określonych funkcji na rzecz użytkownika. Takie dane są zaszyfrowane w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osobom nieuprawnionym.

Usuwanie plików „cookies”

Standardowo oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych domyślnie dopuszcza umieszczanie plików „cookies” na urządzeniu końcowym. Ustawienia te mogą zostać zmienione w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików „cookies” w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym przesłaniu na urządzenie użytkownika. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików „cookies” dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej). Ograniczenie stosowania plików „cookies”, może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronie internetowej. Więcej informacji na temat plików cookies dostępnych jest pod adresem http://www.aboutcookies.org (strona dostępna w języku angielskim) lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.

Last Updated on Tuesday, 27 August 2013 13:11

Hits: 49551

Kontakt

Uprzejmie informujemy, że działalność prowadzoną pod nazwą Executive-Conversation Polska-Kamieńska s.j. zakończyliśmy z dniem 31 marca 2019. Od 1 kwietnia 2019 kontynuujemy ją pod nazwą EC sp. z o.o..

EC sp. z o.o.

ul. Domaniewska 17/19, lok. 133
02-672 Warszawa
info@e-c.com.pl

KONTAKT Z KLIENTAMI

Janusz Kamieński, CEO: +48 502 165 850

NIP: 521-385-75-89
KRS: 0000773315

Last Updated on Tuesday, 02 April 2019 08:02

Hits: 11218

Contact us

EC sp. z o.o.

ul. Domaniewska 17/19, lok. 133
02-672 Warszawa
Janusz Kamieński: +48 502 165 850
info@e-c.com.pl

Janusz Kamieński: +48 502 165 850

Tax Identification Number (NIP): 521-385-75-89
National Court Register number (KRS): 0000773315

Last Updated on Tuesday, 02 April 2019 13:16

Hits: 6537

Philosophy

Improving Business Performance

The main mission of EC is the improvement of our customers’ business performance. Each of our interventions is to end with an increase in the customer’s turnover or their costs reduction, and preferably both. We do not deal with the implementation of specific tools or concepts such as Customer Management Experience. With a recognized know-how and considerable business experience, we define our task as seeking points of application of a lever in a given organization (the biggest challenges), choosing the appropriate lever (defining a solution) and lifting the enterprise to a higher level at the lowest cost.

 

As everyone knows, what a customer expects does not always equal what they need. Our consultants are (regardless of education) business people – practitioners. Therefore, we know how to find a solution that is exactly what a customer needs. Only such solutions are offered by our company and that is why we sometimes have to refuse to cooperate with a customer who expects something we believe has no business justification. We always follow the chief mission of EC – improving our customers’ business performance.

Service–Profit Chain

The desired business and financial results are not accidental. They cannot be achieved at one’s behest too. Reaching business results is a systemic process of dependent events that are interconnected and entail the development of a company and a certain level of its profitability. Working with our customers we use the so-called Service–Profit Chain (see: James L. Heskett, Thomas O. Jones, Gary W. Loveman, W. Earl Sasser, Jr., Leonard A. Schlesinger Putting the Service–Profit Chain to Work, HBR). It shows how leadership actions affect at first employees’ behaviors and then customers’ experiences as well as the resulting level of their loyalty. This, in turn, contributes to the development or decline of a particular enterprise.

sp-en

It is a truth universally acknowledged that a chain is only as strong as its weakest link. In EC we:

  • support identifying the strongest and weakest elements of both the inner world of a particular enterprise (the alignment level) and its customers’ world (the level of satisfaction, loyalty and willingness to recommend, key purchasing factors, etc.)
  • develop and recommend the best solution
  • bring about the implementation of the proposed actions together with a customer.
Customer Experience Economy

For most of the last century, it was Product Economy that ruled the scene. To succeed it was enough to have a product and a method of its distribution. This model changed over the last 20 years of the previous century – mainly because suppliers began to multiply exponentially. What was the product and distribution for if a customer did not know about it? Marketing started to govern the world – a notion of Marketing Economy appeared. Some people still believe that it is valid. They do not see the changing paradigms of modern economy.

 

It is estimated that an average city dweller is exposed to 3,000–8,000 marketing messages a day. Marketing communications is devalued now. People trust more other users and consumers than even the most interesting marketing campaigns. Business shouts to Marketing, “Check! Show me the ROI!” Buyers – thanks to other consumers like them armed with smartphones, social networking websites and modern technology – know perfectly well what to think about a product and what benefits it offers. Buying behaviors started to be ruled by experiences which customers get throughout their relationship with a particular brand, company or product at all touchpoints. More and more often, the actual experiences of customers rule. Unnoticed by many, the era of Customer Experience Economy began.

Customer Experience Management

In the era of customer experience, what matters, is the ability of an entire enterprise to provide its customers with unique, distinctive, attractive and valuable experiences at every touchpoint. It is already a long time since Philip Kotler denied the theses of his own marketing books from before 2005. According to the head of TBWA, the world’s largest advertising agency, Marketing gets a new meaning and is responsible for everything that happens within a particular company. And it is supported by the HR department, which alone acts throughout the organizational structure and, in addition, is in charge of making sure that the right people hold the right posts in the Company and show true commitment at work.

 

Each enterprise, from the very beginning, generates specific experiences of their customers. But is it able to manage them? Is it capable of systemic and planned acting so that customers are provided with experiences they desire and are willing to pay for? Here is a field for the Customer Experience Management process. EC specializes in applying the best CEM practices in its efforts to grow its customers’ businesses.

cem

Last Updated on Wednesday, 16 January 2013 15:42

Hits: 4680

For media

For media

EC

EC is a Polish consulting company founded in 2004 by Agnieszka Polska-Kamieńska and Janusz Kamieński. Its primary aim is to support enterprises in achieving high profitability and competitive advantage. The key area of EC activity is building the companies’ and institutions’ ability to provide their customers with valuable and desirable experiences.

A unique specialization of EC is:

  • conducting research and analysis that enable identifying the key expectations of customers towards the branch of a given enterprise
  • designing the desired customer experiences as well as the resulting changes in products, processes and employees’ behaviors
  • building the enterprises’ ability to manage their customers’ experiences (making customers get the previously designed experiences).

 

In its mission to improve business performance of enterprises, EC cooperates with a group of prominent and experienced managers and consultants. They specialize in a number of fields, e.g. Customer Experience Research and Audit, Formulating Winning Strategies, Brand Management, Customer Experience Design, Planning Workshops, Building Managerial Systems (MBO, BSC, Process Mapping, etc.), Branded Training.

EC consultants for years use the Customer Experience Management concept in their professional activity. CEM is a personal business strategy which focuses on a customer’s personal experiences and aims at increasing their loyalty and willingness to recommend a particular company/brand to others. CEM provides the cohesion between the brand promise and its real image in eyes of customers caused by their actual experiences.

A distinctive approach of EC towards strategic consulting is based on two canons:

  • putting the customer at the heart of the particular enterprise’s value generating process so that they could exactly get experiences they are willing to pay for
  • active and real supporting enterprises in building their ability to achieve the planned results; the presentation of a Findings and Recommendations Report is just the beginning, not the end of cooperation.

 

EC cooperates with the following reputable companies and institutions dealing with Organizational Effectiveness:

  • ShaunSmith+co – a company specializing in the field of Customer Experience Management (www.smithcoconsultancy.com). its founder, Shaun Smith, is a world famous speaker and consultant in CEM as well as the creator of the following tools used by EC: o Customer Experience Management Plus (CEM+)o Organizational Alignment Survey (OAS)
  • Persona GLOBAL®, Inc. – a company offering solutions that enable the integration of employees with the strategy and processes of a particular organization; since February 2009 present also in Poland under the brand name of
    Persona GLOBAL® Polska Sp. z o.o. (www.personaglobal.com)
  • an international association of professional consultants who specialize in the Human Performance Technology field (HPT).

 

A sample of EC customers: Auchan,
ABG SterProjekt, Akzo Nobel, Afriso, Asseco, Bank Pekao SA, Deni Cler, ECCO, BR Edipresse, Eltel Networks, First Data, Kingspan, Macrologic, Polkomtel SA, Reckitt Benckiser, RWE, Softbank S.A..

Last Updated on Tuesday, 15 January 2013 01:02

Hits: 4041

More Articles...

  1. Dla Mediów
  2. For media (2)

Deni Cler case

The qualitative research allowed us to identify the most fundamental expectations of the brand female customers. Two of them were verbalized by literally all surveyed women. The first led to a change of the strategy of the shop assistants’ approach towards female customers. The second resulted in the thorough, consistent with the desired customer experience, modifications of the appearance of on-line and printed catalogues.

Afriso case

Through the quantitative research, carried out on the basis of the customers’ expectations learnt from the qualitative research, the company identified a distinguishing, according to its customers, feature that is the easiest to obtain and the most important for the whole industry. It immediately became a part of the daily operations.