ZAKOŃCZYLIŚMY IV EDYCJĘ BADANIA CEM+
Kliknij, aby pobrać Raport z badania
Celem badania jest odkrycie::
- czym wyróżniają się od innych firmy cieszące się największym przyrostem dochodowości,
- mocnych i słabych stron polskich przedsiębiorstw w budowaniu przewagi konkurencyjnej
w dzisiejszych czasach,
- sposobów na jak najszybsze wyróżnienie się na tle konkurencji najtańszym dla siebie kosztem.
Pierwsza edycja badania przeprowadzona została w roku 2008 przez Janusza Kamieńskiego z EC oraz Shauna Smith ze smithconsulting&Co. Druga edycja badania została przeprowadzona w roku 2010, gdy kryzys zebrał już swoje żniwa. Badanie pozwoliło m.in. odkryć czym charakteryzowały się firmy, które pomiędzy rokiem 2008 a 2010 osiągnęły największą dochodowość. Kolejna edycja badania została zrealizowana w 2013 i pomogła zdefiniować nowe wyzwania, przed którymi stanęły polskie przedsiębiorstwa w obszarze zarządzania doświadczeniami klientów. Badanie przeprowadzone w 2016 roku przyniosło ciekawe zmiany wśród czynników, które w ciągu ostatniego roku wpłynęły w największym stopniu na wzrost dochodowości działających w Polsce przedsiębiorstw. Spójrz na infografikę poniżej.
Od 2008 roku, kiedy EC przeprowadziła pierwsze badanie, w świecie polskiego biznesu rośnie popularność haseł Customer Experience, Customer Experience Management czy Zarządzanie doświadczeniem klienta. Jednak jak pokazują kolejne fale badania liczba osób, która dokładnie rozumie, czym jest CX, CEM rośnie znacznie wolniej niż popularność samych nazw i haseł.
Zapraszamy po więcej informacji!
Kontakt: info@e-c.com.pl
Więcej wiedzy na temat zarządzania doświadczeniami klientów:
Harvard Business Review Polska
"Debata dotycząca CEM z udziałem Janusza Kamieńskiego, Bernda Schmitt i szeregu menedżerów wiodących polskich firm"
"Projektowanie pożądanych doświadczeń klientów"
THINKTANK
"Czas pomyśleć strategicznie o doświadczeniach klientów"
"Zarządzanie doświadczeniem klientów: gra o lojalność i zaufanie"
Last Updated on Thursday, 15 December 2016 23:17
Hits: 13612
Multimedia
Jesteśmy firmą doradczą o dość nietypowym podejściu. Rozumiemy, że same rady bywają frustrujące. Ktoś z miną „przecież to takie proste" przekazuje raport odkryć i wniosków, znikając w kluczowym momencie wprowadzania zmian. My zostajemy. Po przeanalizowaniu sytuacji i wyznaczeniu kierunku zmian, wspólnie pracujemy nad osiągnięciem najlepszych z możliwych rezultatów. Bierzemy na siebie współodpowiedzialność za realizację celów naszych klientów.
Last Updated on Sunday, 26 March 2017 11:32
Hits: 9337
Wideoreferencje
Jesteśmy firmą doradczą o dość nietypowym podejściu. Rozumiemy, że same rady bywają frustrujące. Ktoś z miną „przecież to takie proste" przekazuje raport odkryć i wniosków, znikając w kluczowym momencie wprowadzania zmian. My zostajemy. Po przeanalizowaniu sytuacji i wyznaczeniu kierunku zmian, wspólnie pracujemy nad osiągnięciem najlepszych z możliwych rezultatów. Bierzemy na siebie współodpowiedzialność za realizację celów naszych klientów. Oto opinie niektórych naszych klientów o współpracy z EC.
Last Updated on Monday, 09 December 2013 07:52
Hits: 6732
Subcategories
Services:
Deni Cler case
The qualitative research allowed us to identify the most fundamental expectations of the brand female customers. Two of them were verbalized by literally all surveyed women. The first led to a change of the strategy of the shop assistants’ approach towards female customers. The second resulted in the thorough, consistent with the desired customer experience, modifications of the appearance of on-line and printed catalogues.
Afriso case
Through the quantitative research, carried out on the basis of the customers’ expectations learnt from the qualitative research, the company identified a distinguishing, according to its customers, feature that is the easiest to obtain and the most important for the whole industry. It immediately became a part of the daily operations.