Książki
On Purpose: Delivering a Branded Customer Experience People Love
Andy Milligan, Shaun Smith
On Purpose: Delivering a Branded Customer Experience People Love
Kogan Page; 2015
Wszystkie przedsiębiorstwa tworzą jakieś doświadczenia swoim klientom. Kliencie mają okazję experience the brand, czyli doświadczyć danej marki. Ale jak oferować klientom branded experience, czyli unikatowe doświadczenia, charakterystyczne wyłącznie dla danej marki? Jak przekształcić organizację, czy działała w konkretnym celu - On PURPOSE - czyli tak, żeby świadomie dostarczać doświadczenia, za które klienci chcą płacić. O tym traktuje Shaun Smith w swojej najnowszej książce.
Bold - How to be Brave in Business and Win
Andy Milligan, Shaun Smith
Bold - How to be Brave in Business and Win
Kogan Page; 2011
Każda zmiana wymaga zdolności do podejmowania odważnych decyzji i śmiałego przywództwa. Shaun Smith, w swojej kolejnej bestsellerowej książce analizuje przypadki kilkunastu firm, których menedżerowie podjęli odważne decyzje, zmieniające całkowicie sposób funkcjonowania organizacji, bądź sposób tworzenia wartości dla klientów. Książka warta przeczytania przez wszystkich, którzy nie do końca mają przekonanie, że strategiczne podejście do Customer Experience ma sens i może przyczynić się do wygranej rynkowej.
See Feel Think Do - the power of instinct
in business
Andy Milligan, Shaun Smith
See Feel Think Do - the power of instinct in business
Cyan Books and Marshall Cavendish 2007
Książka opisuje, w jaki sposób wysokiej skuteczności liderzy firm i przedsiębiorcy używają mocy instynktu, aby osiągnąć rezultaty.
Managing The Customer Experience
Shaun Smith, Joe Wheeler
Managing The Customer Experience
FT Prentice Hall 2002
Książka ta dostarcza krok-po-kroku informacji na temat tego, co należy zrobić, aby zbudować zdolność danej organizacji do zarządzania doświadczeniami klientów.
Uncomon Practice
Shaun Smith, Andy Milligan
Uncomon Practice
FT Prentice Hall 2002
Książka powstała w oparciu o intensywne badania prowadzone przy współpracy z Interbrand. Odkryjesz dzięki niej, w jaki sposób udało się zbudować wielkie marki w oparciu o zaprojektowanie kultury organizacyjnej w sposób umożliwiający dostarczanie unikalnych doświadczeń.
Services:
Deni Cler case
The qualitative research allowed us to identify the most fundamental expectations of the brand female customers. Two of them were verbalized by literally all surveyed women. The first led to a change of the strategy of the shop assistants’ approach towards female customers. The second resulted in the thorough, consistent with the desired customer experience, modifications of the appearance of on-line and printed catalogues.
Afriso case
Through the quantitative research, carried out on the basis of the customers’ expectations learnt from the qualitative research, the company identified a distinguishing, according to its customers, feature that is the easiest to obtain and the most important for the whole industry. It immediately became a part of the daily operations.