http://www.linkedin.com/groups?home=&gid=894087&trk=anet_ug_hmGrupa dyskusyjna osób, profesjonalnie zajmujących się zarządzaniem doświadczeniem klienta |
Linki
www.insightexec.comNajwiększy serwis CRM-owy w Europie, dostarczający ciekawych danych, informacji, porad i analiz przypadków. Pomaga swoim członkom we wprowadzaniu u siebie najlepszych praktyk, zwiększaniu zwrotu z inwestycji w doświadczenia klientów. |
www.customerthink.comJedna z najlepszych na świecie wirtualna społeczność zajmująca się zarządzanie relacjami z klientami (Customer Relationship Management) |
www.ecustomerserviceworld.comNajwiększa na świecie onlinowa organizacja mająca na celu krzewienie bajlepszych praktyk w zakresie obsługi klienta. Na tym portalu znajdziesz najwięcej ciekawych wpisów dokonanych przez osoby profesjonalnie zajmujące się strategicznym podejściem do obsługi klienta, CRM, CEM i call center. |
www.greaterchinacrm.orgGCCRM jest największą organizacją w Chinach zajmującą się relacjami z klientami. Znajdziesz tu doskonałe artykuły z zakresu CRM i CEM. |
www.hbrp.plJedno z najlepszych na świecie i w Polsce źródeł artykułów na temat zarządzania doświadczeniami, tworzenia i wdrażania strategii, marketingu, leadershipu oraz rozwoju ludzi i organizacji. |
www.brandchannel.comZnaczna ilość artykułów i dyskusji we wszystkich tematach związanych z marką |
www.ispi.orgMiędzynarodowa organizacja konsultantów specjalizujących się w dziedzinie Human oraz Organizational Performance |
www.personaglobal.comDostarcza sprawdzonych narzędzi diagnostycznych, prowadzących do zwiększania efektywności biznesowej zarówno całych organizacji, jak również pracowników i zespołów. Narzędzia Persona GLOBAL® dostępne są w ponad 50 państwach ze wszystkich kontynentów, w tym od 2004 roku również w Polsce. |
www.personaglobal.plJeden z dwóch, obok EC dystrybutorów narzędzi Persona GLOBAL® w Polsce. Specjalizuje się diagnozowaniu i rozwijaniu kompetencji ludzi i zespołów. |
www.smithcoconsultancy.comJedna z najwybitniejszych na świecie firm specjalizujących się w dziedzinie zarządzania doświadczeniami klientów. |
www.supplychainbrain.comStrona internetowa poświęcona zarządzaniu łańcuchem dostaw. Mnóstwo najświeższych informacji, wiedzy, przykładów – szczególnie w obszarze mierzalności. |
www.thinktankmagazine.plWięcej niż tylko kwartalnik dla biznesu i administracji! THINKTANK to społeczność osób zajmujących się najnowszymi i najskuteczniejszymi praktykami w dziedzinie rozwoju organizacji, ofertując platformę do dyskusji o najnowszych trendach w biznesie i gospodarce. |
www.tnsglobal.plPolski oddział jednej z największych i najlepszych firm zajmujących się badaniami rynku, klientów i konsumentów, a także trendów w ekonomii, gsopodarce, polityce i społeczeństwie. |
www.websterb.comWarto zajrzeć na tę stronę w poszukiwaniu informacji w obszarze spójności organizacyjnej, CRM i usprawniania procesów. |
Services:
Deni Cler case
The qualitative research allowed us to identify the most fundamental expectations of the brand female customers. Two of them were verbalized by literally all surveyed women. The first led to a change of the strategy of the shop assistants’ approach towards female customers. The second resulted in the thorough, consistent with the desired customer experience, modifications of the appearance of on-line and printed catalogues.
Afriso case
Through the quantitative research, carried out on the basis of the customers’ expectations learnt from the qualitative research, the company identified a distinguishing, according to its customers, feature that is the easiest to obtain and the most important for the whole industry. It immediately became a part of the daily operations.