Linki

CEM Professionals

http://www.linkedin.com/groups?home=&gid=894087&trk=anet_ug_hm 

Grupa dyskusyjna osób, profesjonalnie zajmujących się zarządzaniem doświadczeniem klienta

The Customer Management Community’s

www.insightexec.com


Największy serwis CRM-owy w Europie, dostarczający ciekawych danych, informacji, porad i analiz przypadków. Pomaga swoim członkom we wprowadzaniu u siebie najlepszych praktyk, zwiększaniu zwrotu z inwestycji w doświadczenia klientów.

Customer Think’s

www.customerthink.com


Jedna z najlepszych na świecie wirtualna społeczność zajmująca się zarządzanie relacjami z klientami (Customer Relationship Management)

eCCustomerServiceWorld’s

www.ecustomerserviceworld.com


Największa na świecie onlinowa organizacja mająca na celu krzewienie bajlepszych praktyk w zakresie obsługi klienta. Na tym portalu znajdziesz najwięcej ciekawych wpisów dokonanych przez osoby profesjonalnie zajmujące się strategicznym podejściem do obsługi klienta, CRM, CEM i call center.

GCCRM’s

www.greaterchinacrm.org


GCCRM jest największą organizacją w Chinach zajmującą się relacjami z klientami. Znajdziesz tu doskonałe artykuły z zakresu CRM i CEM.

Harvard Business Review Polska

www.hbrp.pl


Jedno z najlepszych na świecie i w Polsce źródeł artykułów na temat zarządzania doświadczeniami, tworzenia i wdrażania strategii, marketingu, leadershipu oraz rozwoju ludzi i organizacji.

Interbrand’s

www.brandchannel.com


Znaczna ilość artykułów i dyskusji we wszystkich tematach związanych z marką

International Society for Performance Improvement

www.ispi.org

Międzynarodowa organizacja konsultantów specjalizujących się w dziedzinie Human oraz Organizational Performance

Persona GLOBAL®

www.personaglobal.com


Dostarcza sprawdzonych narzędzi diagnostycznych, prowadzących do zwiększania efektywności biznesowej zarówno całych organizacji, jak również pracowników i zespołów. Narzędzia Persona GLOBAL® dostępne są w ponad 50 państwach ze wszystkich kontynentów, w tym od 2004 roku również w Polsce.

Persona GLOBAL® Polska Sp. z o.o.

www.personaglobal.pl


Jeden z dwóch, obok EC dystrybutorów narzędzi Persona GLOBAL® w Polsce. Specjalizuje się diagnozowaniu i rozwijaniu kompetencji ludzi i zespołów.

Smithconsulting+co

www.smithcoconsultancy.com

Jedna z najwybitniejszych na świecie firm specjalizujących się w dziedzinie zarządzania doświadczeniami klientów.

Supply Chain Brain

www.supplychainbrain.com


Strona internetowa poświęcona zarządzaniu łańcuchem dostaw. Mnóstwo najświeższych informacji, wiedzy, przykładów – szczególnie w obszarze mierzalności.

THINKTANK

www.thinktankmagazine.pl


Więcej niż tylko kwartalnik dla biznesu i administracji! THINKTANK to społeczność osób zajmujących się najnowszymi i najskuteczniejszymi praktykami w dziedzinie rozwoju organizacji, ofertując platformę do dyskusji o najnowszych trendach w biznesie i gospodarce.

TNS Global

www.tnsglobal.pl

Polski oddział jednej z największych i najlepszych firm zajmujących się badaniami rynku, klientów i konsumentów, a także trendów w ekonomii, gsopodarce, polityce i społeczeństwie.

Webster Buchanan’s

www.websterb.com


Warto zajrzeć na tę stronę w poszukiwaniu informacji w obszarze spójności organizacyjnej, CRM i usprawniania procesów.

Deni Cler case

The qualitative research allowed us to identify the most fundamental expectations of the brand female customers. Two of them were verbalized by literally all surveyed women. The first led to a change of the strategy of the shop assistants’ approach towards female customers. The second resulted in the thorough, consistent with the desired customer experience, modifications of the appearance of on-line and printed catalogues.

Afriso case

Through the quantitative research, carried out on the basis of the customers’ expectations learnt from the qualitative research, the company identified a distinguishing, according to its customers, feature that is the easiest to obtain and the most important for the whole industry. It immediately became a part of the daily operations.