2013

pdfWartość tworzą klienci - THINKTANK jesień 2013 Janusz Kamieński

link2Z marką jak z człowiekiem - NEWSLETTER "Szlachetna Paczka" 08'2013 - wywiad z Januszem Kamieńskim

link2Jak zwiększyć dochodowość firmy – WYNIKI BADANIA CEM+™ 2013 - BRIEF.PL 04'2013

pdfWysokie koszty mobbingu - GAZETA UBEZPIECZENIOWA 04'2013 Agnieszka Polska-Kamieńska

 link2Jak zwiększyć dochodowość firmy – wyniki badania CEM+™ 2013 - SALES NEWS 04'2013 

pdfZarządzaj przeżyciami klientów - PULS BIZNESU 04'2013

link2Zwiększanie dochodowości dzięki zapewnianiu doświadczeń – czy polskie firmy to potrafią? - MARKETING PRZY KAWIE 04'2013 Janusz Kamieński

 link2Jak trwale i skutecznie zniszczyć swoją markę  - cz.3/3 - MARKETING PRZY KAWIE 04'2013 Janusz Kamieński 

pdfPańskie oko konia tuczy - wywiad z Agnieszką Polską-Kamieńską PULS BIZNESU 03'2013 

link2Jak trwale i skutecznie zniszczyć swoją markę  - cz.2/3 - MARKETING PRZY KAWIE 03'2013 Janusz Kamieński

pdfZarządzaj doświadczeniem klientów - MARKETING W PRAKTYCE 02'2013 Janusz Kamieński

link2Jak trwale i skutecznie zniszczyć swoją markę – cz. 1/3 - MARKETING PRZY KAWIE 02'2013 Janusz Kamieński

pdfPrzywódcą być EUROLOGISTICS 01'2013 Janusz Kamieński

link2Zysk nie zawsze dobry, czyli o wymuszonej lojalności - MARKETING PRZY KAWIE 01'2013 Janusz Kamieński

Last Updated on Tuesday, 26 November 2013 12:09

Hits: 3794

2014

Last Updated on Wednesday, 07 January 2015 19:05

Hits: 3581

2019

More Articles...

  1. 2010
  2. 2008
  3. Starsze
  4. 2009

Deni Cler case

The qualitative research allowed us to identify the most fundamental expectations of the brand female customers. Two of them were verbalized by literally all surveyed women. The first led to a change of the strategy of the shop assistants’ approach towards female customers. The second resulted in the thorough, consistent with the desired customer experience, modifications of the appearance of on-line and printed catalogues.

Afriso case

Through the quantitative research, carried out on the basis of the customers’ expectations learnt from the qualitative research, the company identified a distinguishing, according to its customers, feature that is the easiest to obtain and the most important for the whole industry. It immediately became a part of the daily operations.