2013
Wartość tworzą klienci - THINKTANK jesień 2013 Janusz Kamieński
Z marką jak z człowiekiem - NEWSLETTER "Szlachetna Paczka" 08'2013 - wywiad z Januszem Kamieńskim
Jak zwiększyć dochodowość firmy – WYNIKI BADANIA CEM+™ 2013 - BRIEF.PL 04'2013
Wysokie koszty mobbingu - GAZETA UBEZPIECZENIOWA 04'2013 Agnieszka Polska-Kamieńska
Jak zwiększyć dochodowość firmy – wyniki badania CEM+™ 2013 - SALES NEWS 04'2013
Zarządzaj przeżyciami klientów - PULS BIZNESU 04'2013
Zwiększanie dochodowości dzięki zapewnianiu doświadczeń – czy polskie firmy to potrafią? - MARKETING PRZY KAWIE 04'2013 Janusz Kamieński
Jak trwale i skutecznie zniszczyć swoją markę - cz.3/3 - MARKETING PRZY KAWIE 04'2013 Janusz Kamieński
Pańskie oko konia tuczy - wywiad z Agnieszką Polską-Kamieńską PULS BIZNESU 03'2013
Jak trwale i skutecznie zniszczyć swoją markę - cz.2/3 - MARKETING PRZY KAWIE 03'2013 Janusz Kamieński
Zarządzaj doświadczeniem klientów - MARKETING W PRAKTYCE 02'2013 Janusz Kamieński
Jak trwale i skutecznie zniszczyć swoją markę – cz. 1/3 - MARKETING PRZY KAWIE 02'2013 Janusz Kamieński
Przywódcą być EUROLOGISTICS 01'2013 Janusz Kamieński
Zysk nie zawsze dobry, czyli o wymuszonej lojalności - MARKETING PRZY KAWIE 01'2013 Janusz Kamieński
Last Updated on Tuesday, 26 November 2013 12:09
Hits: 3794
2014
"Customer Experience Management, czyli jak zarządzać doświadczeniami klientów" - BusinessWoman&Life 10'2014 Janusz Kamieński
Coaching robi karierę - Puls Biznesu 11 sierpnia 2014
Recepta na strategiczną porażkę - Rzeczpospolita 26 czerwca 2014 Janusz Kamieński
Liderką być! - HRWeb 03'2014 Janusz Kamieński
Generatory wartości - Eurologistics 02/03'2014 Janusz Kamieński
Last Updated on Wednesday, 07 January 2015 19:05
Hits: 3581
2017
Last Updated on Sunday, 29 January 2017 11:48
Hits: 3469
2019
Last Updated on Sunday, 29 January 2017 11:48
Hits: 3111
2011
"Tych klientów nie obsługujemy" – BLOOMBERG BUSINESS WEEK 09’2011, Janusz Kamieński
"Najważniejszy komunikat marki: doświadczenie klienta" – THINKTANK MAGAZINE
07’2011, Janusz Kamieński
Felieton Janusza Kamieńskiego "MY i ONI" – EUROLOGISTICS 07’2011
"Marka w akcji" – MARKETING W PRAKTYCE 06’2011, Jerzy Filonik
"Gra o lojalność" – EUROLOGISTICS 05’2011, Janusz Kamieński
Debata dotycząca CEM z udziałem Janusz Kamieńskiego, Bernda Schmitt i szeregu menedżerów wiodących polskich firm – HARVARD BUSINESS REVIEW 04’2011
"Wyczuć klienta" – MARKETING W PRAKTYCE 03’2011, Jarosław Pawelec
"Najlepszy start, to być Sekretarką…" – MIESIĘCZNIK SEKRETARKA
02’2011, Wywiad z Agnieszką Polską-Kamieńską
Last Updated on Saturday, 27 October 2012 12:50
Hits: 10790
Services:
Deni Cler case
The qualitative research allowed us to identify the most fundamental expectations of the brand female customers. Two of them were verbalized by literally all surveyed women. The first led to a change of the strategy of the shop assistants’ approach towards female customers. The second resulted in the thorough, consistent with the desired customer experience, modifications of the appearance of on-line and printed catalogues.
Afriso case
Through the quantitative research, carried out on the basis of the customers’ expectations learnt from the qualitative research, the company identified a distinguishing, according to its customers, feature that is the easiest to obtain and the most important for the whole industry. It immediately became a part of the daily operations.