CEM Professionals

http://www.linkedin.com/groups?home=&gid=894087&trk=anet_ug_hm 

Grupa dyskusyjna osób, profesjonalnie zajmujących się zarządzaniem doświadczeniem klienta

Last Updated on Friday, 26 October 2012 00:01

Hits: 3889

The Customer Management Community’s

www.insightexec.com


Największy serwis CRM-owy w Europie, dostarczający ciekawych danych, informacji, porad i analiz przypadków. Pomaga swoim członkom we wprowadzaniu u siebie najlepszych praktyk, zwiększaniu zwrotu z inwestycji w doświadczenia klientów.

Last Updated on Thursday, 25 October 2012 23:38

Hits: 3869

Customer Think’s

www.customerthink.com


Jedna z najlepszych na świecie wirtualna społeczność zajmująca się zarządzanie relacjami z klientami (Customer Relationship Management)

Last Updated on Thursday, 25 October 2012 23:39

Hits: 3779

eCCustomerServiceWorld’s

www.ecustomerserviceworld.com


Największa na świecie onlinowa organizacja mająca na celu krzewienie bajlepszych praktyk w zakresie obsługi klienta. Na tym portalu znajdziesz najwięcej ciekawych wpisów dokonanych przez osoby profesjonalnie zajmujące się strategicznym podejściem do obsługi klienta, CRM, CEM i call center.

Last Updated on Thursday, 25 October 2012 23:40

Hits: 3737

GCCRM’s

www.greaterchinacrm.org


GCCRM jest największą organizacją w Chinach zajmującą się relacjami z klientami. Znajdziesz tu doskonałe artykuły z zakresu CRM i CEM.

Last Updated on Thursday, 25 October 2012 23:40

Hits: 3697

Deni Cler case

The qualitative research allowed us to identify the most fundamental expectations of the brand female customers. Two of them were verbalized by literally all surveyed women. The first led to a change of the strategy of the shop assistants’ approach towards female customers. The second resulted in the thorough, consistent with the desired customer experience, modifications of the appearance of on-line and printed catalogues.

Afriso case

Through the quantitative research, carried out on the basis of the customers’ expectations learnt from the qualitative research, the company identified a distinguishing, according to its customers, feature that is the easiest to obtain and the most important for the whole industry. It immediately became a part of the daily operations.