Dziękujemy
Dziękujemy za wyrażenie chęci wzięcia udziału w badaniu.
Już wkrótce otrzymają Państwo maila z linkiem do ankiety.
Zachęcamy jednocześnie do zapoznania się z ideą badania i prześledzenia jego poprzednich edycji
Zobacz: Badaniem CEM+
Last Updated on Thursday, 17 January 2013 20:12
Hits: 3810
Warsztaty otwarte CEM
Warsztaty otwarte z zakresu Zarządzania Doświadczeniami Klientów CEM+
KTO POWINIEN WZIĄĆ UDZIAŁ W WARSZTATACH:
- Menedżerowie najwyższego szczebla: CEM+ to prosta, odświeżająca patrzenie na biznes metodyka, bezpośrednio przyczyniająca się do zwiększenia efektywności biznesowej przedsiębiorstw
- Dyrektorzy sprzedaży (odkryją jak skutecznie zwiększyć sprzedaż), marketingu (odkryją jak zarządzać nie tylko obietnicą, ale zdolnością do jej spełnienia), obsługi klientów (no właśnie – jaka jest różnica między obsługą klienta a doświadczeniami klientów?), a także działów operacyjnych (też tworzą WARTOŚĆ dla klienta) i HR (odgrywają kluczową rolę łącząc wszystkie departamenty) – wszyscy dzięki CEM+ odkryją co mogą zrobić dla polepszenia współpracy z innymi działami i wygrania rynku
- Przedsiębiorcy, bo ich osobiście interesuje jak zarobić i jak z pożytkiem dla siebie alokować budżet inwestycyjny
KOGO NIE WPUSZCZAMY NA SALĘ:
- Ogólnie znanych Guru i Szamanów zarządzania
- Teoretyków i Specjalistów od wszystkiego
- Malkontentów
DLACZEGO WARTO WZIĄĆ UDZIAŁ?
- Uzyskasz konkretny plan działań i zmian w swojej firmie.
- Otrzymasz 20% inspiracji i 80% praktyki, dyskusji i własnego planowania. Jeśli preferujesz proporcję odwrotną – 20% praktyki, dyskusji i własnego planowania i 80% inspiracji, to prosimy o zapisanie się na którąś z konferencji w temacie. W EC zajmujemy się praktyką a nie teoretyzowaniem.
- Dyskusja poparta będzie wynikami III już, właśnie zakończonej, edycji badań silnych i słabych stron polskich przedsiębiorstw w podnoszeniu własnej efektywności biznesowej poprzez zdolność do generowania przeżyć i doświadczeń, za które ich klienci gotowi są płacić.
PROGRAM:
- Specyfika ekonomii nowej wartości
- Budowanie silnej marki w ujęciu systemowym
- Przeżycia i doświadczenia klientów jako klucz do sukcesu
- Proces budowania zdolności do zarządzania doświadczeniami klientów – najlepsze praktyki
- Badania klientów – badać, czy nie – a jeśli tak, to jak
- Tworzenie strategii pozycjonowania firmy/marki/produktu
- Projektowanie przeżyć i doświadczeń klientów
- Budowanie spójności organizacyjnej firmy wokół strategii
- Komunikacja marki
- Rola Leadershipu w zarządzaniu marką
- Planowanie i wnioski
MIEJSCE:
TERMINY:
KOSZT:
1600,- zł + VAT
Przy płatności dokonanej 30 dni przed warsztatem, koszt udziału wynosi: 1280,-
ZGŁOSZENIA
Osoby zainteresowane udziałem prosimy o kontakt:
Katarzyna Węgrzynowicz
k.wegrzynowicz@personaglobal.pl
+48 502 165 840
Last Updated on Wednesday, 09 January 2013 14:30
Hits: 5792
Services:
Deni Cler case
The qualitative research allowed us to identify the most fundamental expectations of the brand female customers. Two of them were verbalized by literally all surveyed women. The first led to a change of the strategy of the shop assistants’ approach towards female customers. The second resulted in the thorough, consistent with the desired customer experience, modifications of the appearance of on-line and printed catalogues.
Afriso case
Through the quantitative research, carried out on the basis of the customers’ expectations learnt from the qualitative research, the company identified a distinguishing, according to its customers, feature that is the easiest to obtain and the most important for the whole industry. It immediately became a part of the daily operations.