Polityka plików "Cookies"

Polityka plików „cookies”

Niniejsza Polityka dotyczy plików „cookies” i odnosi się do strony internetowej, których operatorem jest Executive Conversation Polska-Kamieńska Sp. j. (zwana dalej: „stroną internetową”). Strona internetowa nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.

Czym są i do czego służą pliki „cookies”?

"Cookies" są to małe pliki tekstowe, wysyłane i przechowywane na komputerze, smartfonie czy innych urządzeniach, z których użytkownik łączy się z Internetem. Pliki te są pomocne, gdyż umożliwiają serwisowi rozpoznać urządzenie użytkownika i odpowiednio się wyświetlić. Strona internetowa korzysta z plików "cookies" z wielu powodów, np.: aby dostosować stronę do preferencji użytkowników, ułatwić nawigację oraz zapewnić skuteczność procedur bezpieczeństwa. Niektóre z tych funkcji są realizowane również przez inne rozwiązania technologiczne. Dlatego też niniejsza polityka dotycząca plików "cookies" odnosi się zarówno do typowych plików "cookies", jak i innych mechanizmów spełniających ten sam cel. „Cookies” zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer. Pliki „cookies” używane są również w celu dostosowania zawartości stron internetowych do preferencji użytkownika. Używane są także w celu tworzenia anonimowych, zagregowanych statystyk, które pomagają zrozumieć w jaki sposób użytkownik korzysta ze stron internetowych co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości, z wyłączeniem personalnej identyfikacji użytkownika.

Jakie pliki „cookies” są używane na stronie internetowej?

Stosowane są dwa rodzaje plików „cookies” – „sesyjne” oraz „stałe”. Pierwsze z nich są plikami tymczasowymi, które pozostają na urządzeniu użytkownika, aż do wylogowania ze strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki pozostają na urządzeniu użytkownika przez czas określony w parametrach plików „cookies” albo do momentu ich ręcznego usunięcia przez użytkownika. Pliki „cookies” wykorzystywane przez partnerów operatora strony internetowej, w tym w szczególności użytkowników strony internetowej, podlegają ich własnej polityce prywatności.

Czy pliki „cookies” zawierają dane osobowe?

Dane osobowe gromadzone przy użyciu plików „cookies” mogą być zbierane wyłącznie w celu wykonywania określonych funkcji na rzecz użytkownika. Takie dane są zaszyfrowane w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osobom nieuprawnionym.

Usuwanie plików „cookies”

Standardowo oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych domyślnie dopuszcza umieszczanie plików „cookies” na urządzeniu końcowym. Ustawienia te mogą zostać zmienione w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików „cookies” w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym przesłaniu na urządzenie użytkownika. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików „cookies” dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej). Ograniczenie stosowania plików „cookies”, może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronie internetowej. Więcej informacji na temat plików cookies dostępnych jest pod adresem http://www.aboutcookies.org (strona dostępna w języku angielskim) lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.

SAGE case

There were many workshops of this kind in our work. Here is a comment of one of our female customers: “The workshop led by Janusz Kamieński made us fully aware of where we are in our gaining an ability to manage the extraordinary/above average customer experience. Specifically, clearly, vigorously. Inspiringly. I would recommend it to everyone!"

Dominika Ludwiczak, SAGE

EDIPRESSE case

After the customer research and defining the brand positioning strategy, there were the design workshops which resulted in the creation of:

  • the value builders and brand promise
  • a list of customer experiences that are unique, distinctive and consistent with the strategy at all touchpoints
  • a description of the customer relationship process, including the required behaviors of the representatives of all departments and posts
  • the detailed guidelines for work procedures and standards and behavior.

 

The next stage was planning workshops which brought about the detailed implementation paths.

 

A large private manufacturing company case

The company planned to change its hierarchical management system into value stream management. Our creative workshops, that used the metaphor of the melting iceberg from which you have to escape, enabled us to change the participants’ way of thinking, plan and implement the new management system.