Cezary Paszuk
CEO - Customer Experience Officer
Trener i konsultant. Swoją pracę opiera na identyfikacji problemów i potrzeb klienta, tworzeniu indywidualnych programów szkoleniowych i ich późniejszej realizacji.
Specjalizuje sie w zakresie zarządzania strategicznego, zarządzania przez cele, zarządzania czasem, zarządzania motywacyjnego, zarządzania zespołem, zarządzania zmianą, rozwoju umiejętności przywódczych, autoprezentacji, negocjacji, rozwiązywania problemów i konfliktów, prezentacji handlowych, kierowania sprzedażą, profesjonalnej obsługa klienta, asertywności i innych.
Osiągnięcia:
- swoje doświadczenie trenerskie i menedżerskie zdobywał w branży turystycznej, mediach i branży finansowej jako Dyrektor Sprzedaży, Szef Redakcji, Dyrektor Działu Reklamy, oraz członek Rady Nadzorczej, gdzie odpowiedzialny był za rozwój kadry menedżerskiej
- przygotował i przeprowadził projekt uruchomienia call center na 60 stanowisk w firmie AD ASTRA oraz 20 stanowisk w firmie Netia
- podczas wieloletniej pracy jako konsultant i trener przeprowadził zajęcia dla ok. 20 000 osób
- dla swoich klientów realizował duże projekty rekrutacyjne, doradzał w zakresie organizacji działów handlowych i motywacyjnych systemów wynagrodzeń
- jest moderatorem spotkań poświęconych opracowywaniu strategii rozwoju firm
- prowadzi mettingi motywacyjne dla grup liczących od 15 do ponad 300 osób