Tomasz Supady

Cezary Paszuk

CEO - Customer Experience Officer

Trener i konsultant. Swoją pracę opiera na identyfikacji problemów i potrzeb klienta, tworzeniu indywidualnych programów szkoleniowych i ich późniejszej realizacji.

Specjalizuje sie w zakresie zarządzania strategicznego, zarządzania przez cele, zarządzania czasem, zarządzania motywacyjnego, zarządzania zespołem, zarządzania zmianą, rozwoju umiejętności przywódczych, autoprezentacji, negocjacji, rozwiązywania problemów i konfliktów, prezentacji handlowych, kierowania sprzedażą, profesjonalnej obsługa klienta, asertywności i innych.

 

Osiągnięcia:
  • swoje doświadczenie trenerskie i menedżerskie zdobywał w branży turystycznej, mediach i branży finansowej jako Dyrektor Sprzedaży, Szef Redakcji, Dyrektor Działu Reklamy, oraz członek Rady Nadzorczej, gdzie odpowiedzialny był za rozwój kadry menedżerskiej
  • przygotował i przeprowadził projekt uruchomienia call center na 60 stanowisk w firmie AD ASTRA oraz 20 stanowisk w firmie Netia
  • podczas wieloletniej pracy jako konsultant i trener przeprowadził zajęcia dla ok. 20 000 osób
  • dla swoich klientów realizował duże projekty rekrutacyjne, doradzał w zakresie organizacji działów handlowych i motywacyjnych systemów wynagrodzeń
  • jest moderatorem spotkań poświęconych opracowywaniu strategii rozwoju firm
  • prowadzi mettingi motywacyjne dla grup liczących od 15 do ponad 300 osób
Executive-Conversation © 2004 - 2016. All rights reserved.