Janusz Kamieński
CEO - Chief Executive Officer
Konsultant, trener, business developer i menedżer. Założyciel EC. Doradza zarządom firm w Polsce, Czechach, Danii, Holandii, Niemczech, Rumunii, oraz Wielkiej Brytanii.
Osiągnięcia:
- odpowiadał za dział sprzedaży w AchieveGlobal, gdzie doprowadził do zajęcia przez polski oddział tej światowej korporacji 9 miejsca na świecie pod względem obrotów
- zrealizował największe projekty rozwojowe Grupy Acceptus (obecnie House of Skills)
- wykorzystuje z powodzeniem koncepcję zarządzania doświadczeniem klienta (CEM) przy współpracy z Shaunem Smith do realizacji pierwszych w Polsce projektów opartych na tej metodologii
- należy do International Society for Performance Improvement (ISPI) oraz International Coaching Community
- posiada licencję Shauna Smith „Customer Experience Management Plus” i Josepha O’Connora z zakresu coachingu – International Coach Certification
- konsultant akredytowanego przy Chartered Institute of Marketing programu Professional Diploma in Marketing w questus