Jerzy Filonik
CEO - Customer Experience Officer
Konsultant, menedżer, ekspert i współpracownik międzynarodowych firm konsultingowych. Specjalizuje się w zakresie strategii konkurencji i rozwoju organizacji, zarządzania sprzedażą i relacjami z klientami, tworzenia wartości dla klienta w kanałach sprzedaży i dystrybucji oraz rozwoju kanałów e-commerce.
Osiągnięcia:
- kierował dużym zakładem produkcyjnym jednego z pierwszych w Polsce przedsiębiorstw zagranicznych
- pełnił funkcję Prezesa Zarządu Fabryki Porcelany
- zarządzał produkcją i usługami oraz sprzedażą na rynku amerykańskim
- był dyrektorem Centrum Doradczego Biznesu funkcjonującego w ramach programu Funduszu Współpracy pod nadzorem Komisji Europejskiej.
- był członkiem międzynarodowego zespołu Price Waterhouse International Privatization Group, z którym uczestniczył w realizacji programu prywatyzacji polskich przedsiębiorstw, finansowanego przez US AID.
- realizował projekty doradcze w Niemczech (Integration International Management Consultants) i Wielkiej Brytanii.
- akredytowany konsultant i trener Polish-British Enterprise Project. Wpisany na listę członków International WHO’S WHO of Professionals (USA).