Magdalena Białobrzeska
CEO - Customer Experience Officer
Konsultant, trener, coach. Współpracownik firm doradczych i szkoleniowych. Specjalizuje się w prowadzeniu projektów z obszaru profesjonalnej obsługi klient i sprzedaży doradczej. Prowadzi projekty dla kadry zarządzającej zarówno w biznesie oraz w administracji publicznej. Specjalista w branded trainingu.
Osiągnięcia
- podczas 15 letniej pracy jako trener biznesu, poznała problematykę ponad 100 polskich i zagranicznych firm, a także urzędów administracji publicznej
- wyszkoliła ponad 100 menedżerów na zasadzie branded trainingu
- przeszkoliła ponad 3 tysiące menedżerów i klika tysięcy pracowników zajmujących się sprzedażą i obsługą klienta
- specjalizuje się w projektowaniu systemów kompetencyjnych, ocenami okresowymi pracowników.
- specjalizuje się w sesjach coachingowych prowadzonych dla indywidualnych pracowników z działów obsługi klienta, call center i sprzedaży
- współwłaścicielka i założycielka Ośrodka Treningu i Psychoterapii w Poznaniu