Magdalena Białobrzeska

Magdalena Białobrzeska

CEO - Customer Experience Officer

Konsultant, trener, coach. Współpracownik firm doradczych i szkoleniowych. Specjalizuje się w prowadzeniu projektów z obszaru profesjonalnej obsługi klient i sprzedaży doradczej. Prowadzi projekty dla kadry zarządzającej zarówno w biznesie oraz w administracji publicznej. Specjalista w branded trainingu.

Osiągnięcia
  • podczas 15 letniej pracy jako trener biznesu, poznała problematykę ponad 100 polskich i zagranicznych firm, a także urzędów administracji publicznej
  • wyszkoliła ponad 100 menedżerów na zasadzie branded trainingu
  • przeszkoliła ponad 3 tysiące menedżerów i klika tysięcy pracowników zajmujących się sprzedażą i obsługą klienta
  • specjalizuje się w projektowaniu systemów kompetencyjnych, ocenami okresowymi pracowników.
  • specjalizuje się w sesjach coachingowych prowadzonych dla indywidualnych pracowników z działów obsługi klienta, call center i sprzedaży
  • współwłaścicielka i założycielka Ośrodka Treningu i Psychoterapii w Poznaniu