Michał Masadyński

Michał Masadyński

CEO - Customer Experience Officer

Ekspert w zakresie optymalizacji procesów operacyjnych spółek, od 13 lat wspiera firmy w udrażnianiu przepływów materiałowych i informacyjnych. Specjalista Lean Managament, lider i menedżer w firmach produkcyjnych. Absolwent Informatyki i Zarządzania na Politechnice Poznańskiej.

 

Doświadczenie:

Reorganizował między innymi procesy Procure to Pay, włączając w to uruchomienie platform zakupowych. Autor artykułów o tematyce lean i myślenia systemowego. Pełnił obowiązki Lean menedżera w NB-Polska – spółce produkcyjnej Velux. Znawca tematyki zarządzania zmianą, budowania strategicznych celów, Lean Leadership, zarządzanie mobilizacją personelu, Employeeship. Spędził 5 lat jako Dyrektor Operacyjny w Marmite, gdzie pracował jako manager i trener. Jest współzałożycielem platformy zakupowej Open Nexus, która opublikowała pierwszą w języku polskim książkę na temat procesów zakupowych.