Marcin Sałek

Marcin Sałek

CEO - Customer Experience Officer

Konsultant, trener, coach. Z wyksztalcenia inżynier, z zamiłowania matematyk, z wyboru sprzedawca. Specjalizuje się w zagadnieniach związanych ze: skutecznością zespołów sprzedażowych, tworzeniem i wdrażaniem standardów i systemów funkcjonowania zespołów, zarządzaniem zespołami - w tym sprzedażowymi, wdrażaniem strategicznych zmian w zespołach i organizacjach.


Osiągnięcia:
  • skuteczne zarządzanie procesami realizacji celów przez zespoły sprzedażowe w branży technologicznej
  • realizacja projektów doradczych i rozwojowych w zakresie sprzedaży i zarzadzania sprzedażą dla licznych firm polskich i międzynarodowych (m.in. 3M, Siemens, HP/Compaq, HCI, RR Donneley, Thomson, Alcatel, Polkomtel, Merck, Wizja TV/UPC, AMP, Deutsce Bank, BPH, Pekao, PKO BP, Grundfos, Polfactor, Eden Springs, Oce, Vattenfall, Grupa Lotos, Peugeot Polska,  Carserwis, Dialog, Ricoh Polska, Agora, Infovide-Matrix, Roche, Nepentes, Siódemka, Raks, Coca-Cola HBC)
  • stworzył i wprowadził standardy funkcjonowania zespołów sprzedażowych na rynkach polskim i rosyjskim w szeregu z ww firm
  • doradzał w tworzeniu i wdrażaniu systemowych zmian organizacyjnych
  • z powodzeniem wspiera zespoły sportowe w obszarach przygotowania mentalnego
Executive-Conversation © 2004 - 2016. All rights reserved.