Piotr Machowski

Piotr Machowski

CEO - Customer Experience Officer

Executive Manager i lider projektów strategicznych z ponad dwudziestoletnią praktyką zdobytą w dużych międzynarodowych i polskich koncernach, głównie w branży IT/Telecom. Jako doświadczony praktyk posiada kompetencje w trzech obszarach: podnoszenie wydajności i jakości firmy, zarządzanie programami i projektami oraz w tworzeniu i rozwoju nowych produktów. Ukończył Akademię Górniczo-Hutniczą w Krakowie oraz prestiżowe studia Executive Business Administration na Université du Québec à Montréal / Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

 

Osiągnięcia:
  • zbudował program badania doświadczeń blisko 2 milionowej grupy klientów
  • stworzył i zarządzał wewnętrznym centrum kompetencji zarządzania procesowego, dostarczającym wiedzy o wszystkich procesach biznesowych w dużej organizacji
  • zarządzał rozwojem produktów i usług dodanych (VAS) w Plus GSM, zapewniając przez kilka kolejnych lat wzrost przychodów w tempie przekraczającym organiczny rozwój rynku
  • jest autorem koncepcji i wdrożenia innowacyjnych rozwiązań, np. mobilnego blogu fotograficznego i systemu płatności mobilnych
  • współtworzył rynek mobilnych usług premium w Polsce
  • był członkiem zespołu budującego i aktualizaującego strategię biznesową firmy Polkomtel
  • jest autorem procesu do zarządzania integracją dwóch firm po akwizycji (Post Merger Integration)
  • zarządzał zespołem menedżerów projektów odpowiadając za precyzyjną realizację 250 jednocześnie prowadzonych projektów
  •