Piotr Machowski
CEO - Customer Experience Officer
Executive Manager i lider projektów strategicznych z ponad dwudziestoletnią praktyką zdobytą w dużych międzynarodowych i polskich koncernach, głównie w branży IT/Telecom. Jako doświadczony praktyk posiada kompetencje w trzech obszarach: podnoszenie wydajności i jakości firmy, zarządzanie programami i projektami oraz w tworzeniu i rozwoju nowych produktów. Ukończył Akademię Górniczo-Hutniczą w Krakowie oraz prestiżowe studia Executive Business Administration na Université du Québec à Montréal / Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.
Osiągnięcia:
- zbudował program badania doświadczeń blisko 2 milionowej grupy klientów
- stworzył i zarządzał wewnętrznym centrum kompetencji zarządzania procesowego, dostarczającym wiedzy o wszystkich procesach biznesowych w dużej organizacji
- zarządzał rozwojem produktów i usług dodanych (VAS) w Plus GSM, zapewniając przez kilka kolejnych lat wzrost przychodów w tempie przekraczającym organiczny rozwój rynku
- jest autorem koncepcji i wdrożenia innowacyjnych rozwiązań, np. mobilnego blogu fotograficznego i systemu płatności mobilnych
- współtworzył rynek mobilnych usług premium w Polsce
- był członkiem zespołu budującego i aktualizaującego strategię biznesową firmy Polkomtel
- jest autorem procesu do zarządzania integracją dwóch firm po akwizycji (Post Merger Integration)
- zarządzał zespołem menedżerów projektów odpowiadając za precyzyjną realizację 250 jednocześnie prowadzonych projektów