EC CZŁONKIEM ZAŁOŻYCIELEM SDP

Dziś założone zostało Stowarzyszenie Service Design Poland. Misją Stowarzyszenia jest:

  • - Pomoc organizacjom i instytucjom w transformacji z orientacji na swoje produkty do orientacji na wartość oferowaną odbiorcom.
  • - Wsparcie osób uprawiających zawód Service Designera
  • - Edukacja rynku czym jest Service Design, co daje przedsiębiorstwom i jakie są najlepsze praktyki projektowania usług.
EC została członkiem założycielem stowarzyszenia. Janusz Kamieński jest szefem zespołu ds. komunikacji.

Mamy w EC nadzieję i przekonanie, że najlepsze praktyki Customer Experience Management i Service Design przyczynią się do rozwoju biznesu w Polsce, a także znacznie lepszej i sprawniejszej realizacji usług w biznesie, administracji publicznej i sektorze społecznym!

Poprawiono: sobota, 29, luty 2020 20:25

Odsłony: 2021

KOLKATA SPOTKANIE Z PARTNERAMI

Założyciele EC spotykają się z kolejnymi partnerami do współpracy Polska-Indie. Tym razem są to spotkania z Chiranjib Paul Choudhury z East Side World.

Poprawiono: piątek, 28, luty 2020 09:58

Odsłony: 2012

SPOTKANIE W DELHI Z GAUTHAM MAHAJAN

Założyciele EC spotykają się w stolicy Indii New Delhi z Gautanem Mahajan. Gautam jest światowej sławy konsultantem i guru CUSTOMER VALUE MANAGEMENT, autorem licznych książek i Prezesem Customer Value Foundation. Omawialiśmy obszary do współpracy. M.in. przy organizacji konferencji, na której Gautam Mahajan wystąpi w Szczecinie we wrześniu: "Perspective 4.0 - Perspectives for Marketing, Trade and Consumption."

Na zdjęciu Gautam Mahajan, Agnieszka Polska-Kamieńska i Janusz Kamieński zaraz po zakończeniu wspólnych warsztatów i kolacji.

Poprawiono: piątek, 28, luty 2020 09:58

Odsłony: 2094

ŚWIĄTECZNE SPOTKANIE THINKTANK

Jak co roku, uczestniczymy w świątecznym spotkaniu THINKTANK - stowarzyszenia, którego członkiem Rady Ekspertów jest Janusz Kamieński. Gościem specjalnym spotkania była Pani Sonia Wędrychowicz-Horbatowska, która uraczyła ponad 150 zgromadzonychosób rewelacyjnym wystąpieniem pt. „Świat i pieniądz w erze internetu". Sonia jest jedną uznanym autorytetem bankowości internetowej. Uznana jest za jedną ze stu globalnych influencerek w bankowości.

Oto garść refleksji z wystąpienia Soni:

  1. W Chinach wszystko odbywa się na platformie - jedzenie, taxi, pociąg, hotel, pieniądze, przelewy, inwestycje. Bankom w Chinach się nie udało. Są tylko skarbonkami. Przelewy i zakupy zmonopolizowały dwa fintechi: hashtag#Alibay i hashtag#WeChat. Dlaczego? Banki nie wierzyły w postępujące zmiany technologiczne.
  2. Na platformach większość funkcji obsługiwana jest przez roboty. Mimo masy danych, robot na wszystko odpowiada. Jak dwa razy robot nie potrafi, przejmuje rozmowę człowiek, a my się często nawet nie orientujemy z kim rozmawiamy.
  3. W Indiach wszyscy obywatele (1,3 mld osób!) mają zapisany swój portret biometryczny. Konto w banku można otworzyć choćby w hashtag#Starbucks-ie w ciągu 3 sekund. Nikt w ogóle nie chodzi do banków.
  4. W USA płatności rozwinięte są słabo. Brak stałych zleceń.- "Nie martw się. Możesz wystawić czek". - Możesz usłyszeć, gdy wyrazisz zdziwienie, że nie możesz złożyć stałego zlecenia... Potencjał rozwojowy bankowości tkwi natomiast w Google (1,4 mld klientów) i fb.
  5. W Europie dyrektywa PSD2 daje szanse mniejszym graczom.

Jak będzie przyszłość bankowości? Sonia widzi trzy możliwe scenariusze:

  1. Banki pozostaną w tle nowoczesnych rozwiązań dostarczanych przez FinTechi
  2. Banki przejdą głęboką transformację i zintegrują działalność FinteChów ze swoją.
  3. Nastąpią wzajemne fuzje i przejęcia banków i FinTechów.

Na zdjęciu stoją Małgosia Bonikowska (szefowa THINKTANK; w środku), oraz założyciele i konsultanci EC: Agnieszka Polska-Kamieńska i Janusz Kamieński.

Poprawiono: poniedziałek, 09, grudzień 2019 06:34

Odsłony: 2149

GRATULUJEMY DANONE TYTUŁU FABRYKI ROKU!

DANONE zdobył tytuł Fabryki Roku! Podczas wielkiej Konferencji i Gali FABRYKA ROKU, wystąpiła z tej okazji Pani Kinga Kowalczyk, Dyrektor HR, oraz Pan Ireneusz Kaczmarczyk, Dyrektor Produkcji. Wygłosili oni prelekcję pt. "Jak zbudować i utrzymać zespół wykwalifikowanych i zmotywowanych Pracowników, aby skutecznie odpowiadać na potrzeby współczesnych konsumentów".

LINK do informacji o tym wydarzeniu na LinkedIn.

Cała sytuacja zyskanie przez naszego klienta tak prestiżowego tytułu napawa nas wielką dumą! Tym bardziej, że wg słów Pana Krzysztofa Wiśniaka, obecnie Dyrektora HR DANONE odpowiedzialnego za Europę Centralną i kraje skandynawskie, to właśnie dzięki współpracy z EC, fabryka w Bieruniu może poszczycić się ogromnym wzrostem wydajności, oraz poziomu zaangażowania załogi.

Przypominamy słowa Pana Krzysztofa Wiśniaka, w których opisuje współpracę z EC:

W latach 2017-2018, konsultanci EC przeprowadzili dla naszych kierowników liniowych projekt rozwojowy ściśle odpowiadający potrzebom biznesowym fabryki DANONE w Bieruniu. Zastosowana przez konsultantów metodyka łącząca Customer Experience Management, Lean Management, oraz umiejętności przywódzcze, przyniosła doskonałe efekty.

Nasi kierownicy nauczyli się nie tylko elementów zarządzania, ale także mieli okazję doskonalić znajomość i umiejętność wykorzystania narzędzie takich jak PSG (A3) czy "root-cause analysis”. Niewątpliwą wartością dodaną projektu było przygotowanie i wdrożenie przez każdego z uczestników własnego projektu optymalizacyjnego. Wszystkie projekty doczekały się realizacji a ich efekty wykroczyły daleko poza spodziewane ramy.

W efekcie realizacji projektu, kierownicy wszystkich szczebli nie tylko rozwinęli swoje umiejętności przewodzenia ludziom i zarządzania projektami, ale przede wszystkim wyraźnie wzrosła ich gotowość do brania na siebie odpowiedzialności i wciągania własnych ludzi w proces analizowania problemów i wdrażania stosownych zmian.

Projekt zrealizowany z EC, z całą pewnością przyczynił się do tego, że w chwili obecnej zakład w Bieruniu jest benchmarkiem dla fabryk DANONE z całej Europy. Jeśli ktoś chce zrealizować projekt rozwojowy mający na celu radykalną poprawę parametrów biznesowych i skuteczny rozwój ludzi, zdecydowanie polecam kontakt z EC.

Poprawiono: środa, 04, grudzień 2019 06:34

Odsłony: 986