19
Gru

Śniadanie biznesowe

Kolejnego dnia, to jest 11 grudnia, Shaun Smith poprowadził, organizowane przez naszą firmę i entuzjastycznie przyjęte śniadanie biznesowe z polskimi menedżerami. Uczestniczyli m.in. przedstawiciele następujących firm: ABG Ster-Projekt, American Restaurants, Axa Życie T.U. SA, Deni Cler, Era GSM, First Data, Helikon Meble Biurowe, Hotele SPA Dr. Irena ERIS, IMP & Partners, INK Communication, Microsoft, Personalities, Polskie Centrum Marketingowe, Pro Benefis, Qumak-Selcom, oraz przedstawiciele prasy biznesowej: Businessman i Harvard Business Review.
17
Gru

Seminarium CEM+

Shaun Smith w Polsce! Na nasze zaproszenie, Shaun poprowadził 10 grudnia, 1-dniowe Seminarium dotyczące Zarządzania Doświadczeniami Klientów (CEM+). Uczestnicy – 75 polskich menedżerów, zachwyconych głębią i jakością prezentacji, zgotowało Shaunowi owację na stojąco po zakończeniu Seminarium! Więcej informacji: www.przyjaciele-klienta.pl

11
Gru

Analiza przypadku wdrożenia CEM w Kingspan

9 grudnia Janusz Kamieński z EC, oraz Jarosław Pawelec – Dyrektor operacyjny KINGSPAN Polska, na Konferencji „Przyjaciele-klienta”, poprowadzili przyjęty z ogromnym zainteresowaniem ponad 150 polskich menedżerów, panel Pt. „Zarządzanie doświadczeniem klienta w firmie KINGSPAN – analiza przypadku wdrożenia CEM (Customer Experience Management)”.
08
Gru

Artykuł Janusza Kamieńskiego w Gazecie Ubezpieczeniowej

Gazeta Ubezpieczeniowa w swoim świątecznym numerze publikuje artykuł Janusza Kamieńskiego, Pt. „Sposób na zyskowność w trudnych czasach”. Artykuł opisuje, w jaki sposób amerykańska firma ubezpieczeniowa Progressive, dzięki zdolnościom do zarządzania doświadczeniami klientów, z lokalnej niewielkiej firmy stała się czwartym, co do wielkości ubezpieczycielem w USA.
02
Gru

Artykuł Janusza Kamieńskiego i Andrzeja Łokaja w HBR

Harvard Business Review, w swoim specjalnym wydaniu poświęconym relacjom z klientom, publikuje artykuł Janusza Kamieńskiego i Andrzeja Łokaja Pt. „Zarządzanie bez mierzenia?”. Artykuł traktuje o najsłabszej stronie polskich przedsiębiorstw (twierdzenie oparte na wynikach badań gotowości polskiego rynku do zarządzania doświadczeniem klienta, jakie EC przeprowadziła wraz z HBRP w roku 2008), czyli stosowanie dobrze dobranych mierników jakości dostarczanych klientom doświadczeń.