International Society of Performance Improvement (ISPI)

International Society of Performance Improvement (ISPI) formalnie uznała, że uczestnictwo we wszystkich warsztatach oraz programach certyfikacyjnych Persona GLOBAL jest rozpoznawalnym sposobem ustawicznego rozwoju. Decyzja ta oznacza, że każdy uczestnik programów Persona GLOBAL ma prawo ubiegać się o punkty, umożliwiające re-certyfikację tytułu Certified Performance Technology (CPT), przyznawanego przez ISPI. Tytuł CPT jest obecnie światowym standardem branży doradczej w obszarze Performance Improvement.

Poprawiono: czwartek, 10, kwiecień 2008 16:41

Odsłony: 869

Szkoła Badań Rynkowych

Gratulujemy Januszowi Kamieńskiemu ukończenia pierwszej w Polsce Szkoły Badań Rynkowych organizowanej przez Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii (PTBRiO).

Poprawiono: środa, 02, kwiecień 2008 10:19

Odsłony: 832

Badanie Spójności Organizacyjnej (OAS) w KINGSPAN

Badanie Spójności Organizacyjnej (OAS) realizowane dla KINGSPAN, w ramach budowania zdolności firmy do wdrażania zmian zaplanowanych w wyniku procesu Zarządzania Doświadczeniami Klientów.

Poprawiono: wtorek, 25, marzec 2008 12:42

Odsłony: 935

Barometr HR 2008-2010

Firma Hewit Associates opublikowała wyniki europejskiego badania trendów w zarządzaniu zasobami ludzkimi - "Barometr HR 2008-2010". Badanie objęło firmy europejskie zatrudniające w sumie 2,2 mln pracowników, o ponad 700 miliardów euro przychodów. Okazało się, że EC posiada w swojej ofercie (m.in. na licencji Persona Global), rozwiązania we wszystkich, kluczowych oczekiwaniach biznesu wobec HR, którymi są:

  • zarządzanie talentami (61%) - proponujemy narzędzie o nazwie nomen-omen Talent Management
  • budowanie efektywnej organizacji (46%) - Badanie Spójności Organizacyjnej (OAS)
  • zarządzanie wynikami (43%) - proces Zarządzanie Doświadczeniem Klienta (CEM+)
  • rozwój przywództwa (31%) - program rozwojowy Performance Leadership

Poprawiono: poniedziałek, 19, listopad 2012 21:43

Odsłony: 941

Badania ilościowe klientów EC

Badania ilościowe klientów EC w ramach projektu Zarządzania Doświadczeniami Klientów.

Poprawiono: piątek, 22, luty 2008 16:32

Odsłony: 802