09
Wrz

AFRISO Polska

Do grona naszych klientów dołącza firma AFRISO Polska, w której wdrażamy proces CEM+.
07
Wrz

CustomerThink

Z radością dowiadujemy się, że artykuł Shauna Smith, który napisany został przez niego po naszych wspólnych z HBR badaniach mocnych i słabych stron polskich przedsiębiorstw w procesie CEM, wyselekcjonowany został jako EDITOR’S PICK przez największą i najbardziej prestiżową, amerykańską , internetową organizację zajmującą się Customer Experience Management’em – CustomerThink (http://www.customerthink.com).

10
Sie

Leadership Equity Assessment

Nasz partner – firma Persona GLOBAL Polska, uzyskuje na 30-tej, jubileuszowej Konferencji Persona GLOBAL w Paryżu licencję na stosowanie unikatowego narzędzia służącego do pomiaru czynników wpływających na zdolność danej organizacji do osiągania swoich celów: Leadership Equity Assessment (LEA).

10
Cze

Komunikacja z klientami w trudnych czasach

Janusz Kamieński, 2-godzinnym warsztatem otwiera Konferencję Profesora Solomona pt. „Komunikacja z klientami w trudnych czasach”.

22
Kwi

Marketing mimo cięć

Janusz Kamieński występuje jako panelista w dyskusji organizowanej przez „Think Tank Magazine”, Pt. „Marketing mimo cięć”. Zobacz wnioski z dyskusji.