Persona GLOBAL® Polska Sp. z o.o.

Biorąc pod uwagę głosy naszych klientów, oraz Doradców, firma
EC ogranicza swoją działalność wyłącznie do wdrażania koncepcji Zarządzanie doświadczeniami klientów, oraz budowania spójności organizacyjnej. Część szkoleniową naszego know-how przekazujemy nowo powstałej firmie
Persona GLOBAL® Polska Sp. z o.o. (www.personaglobal.pl), z którą tworzymy partnerstwo strategiczne

Poprawiono: poniedziałek, 19, listopad 2012 21:39

Odsłony: 1149

Zarządzanie doświadczeniami

Zachęcamy do przeczytania artykułu “Zarządzanie doświadczeniami”, opublikowany w lutowym wydaniu Businessmana, w którym Pan Wojciech Gryciuk pisze o koncepcji CEM+, Shaunie Smith i EC.

Poprawiono: poniedziałek, 19, listopad 2012 21:39

Odsłony: 1131

Deni Cler

Do grona naszych klientów dołącza Deni Cler – współpracę w ramach CEM rozpoczynamy od przpeorwadzenia Audytu doświadczeń klientów.

Poprawiono: środa, 04, luty 2009 17:38

Odsłony: 1139

Yellow Heads

Yellow Heads dołącza do grona klientów EC.

Poprawiono: wtorek, 20, styczeń 2009 14:08

Odsłony: 1139

John Gornstein – Prezes Persona GLOBAL® Inc. w Polsce!

John Gornstein – Prezes Persona GLOBAL® Inc. w Polsce! Uzyskujemy licencję na stosowanie w Polsce jednego z najskuteczniejszych programów zwiększania efektywności biznesowej menedżerów – Performance Leadership.

Poprawiono: poniedziałek, 19, listopad 2012 21:39

Odsłony: 1080