The Breakthrough Imperative

Według Marka Gottfredsona, z Bain & Co, który będzie gościem specjalnym październikowej konferencji HBRP, firmy powinny w obecnych czasach korzystać z czterech zasadniczych zasad nazwanych przez jego firmę metodologią The Breakthrough Imperative. Są to: koszty i ceny zawsze maleją, pozycja konkurencyjna determinuje możliwości, klienci i źródła zysku nie są stałe oraz prostota jest gwarancją wyników. Naszym zdaniem, wszystkie te zasady można zrealizować dzięki zastosowaniu koncepcji ZDK, czyli Zarządzania Doświadczeniem Klientów.

Poprawiono: poniedziałek, 19, listopad 2012 21:37

Odsłony: 3561

Kongres „Biznes to rozmowy”

8 października, konsultanci EC, na specjalne zaproszenie organizatorów, uczestniczą w Kongresie „Biznes to rozmowy”. Kongres, zorganizowany przez firmę Netia SA, poświęcony jest kwestiom technologii i komunikacji.

Poprawiono: czwartek, 08, październik 2009 12:24

Odsłony: 3550

Alior Bank

Do grona naszych klientów dołącza Alior Bank.

Poprawiono: czwartek, 01, październik 2009 16:13

Odsłony: 3533

Zarządzanie doświadczeniami klientów

Think Tank Magazine, w swoim II wydaniu publikuje artykuł Janusza Kamieńskiego pt. "Zarządzanie doświadczeniami klientów".

Poprawiono: wtorek, 22, wrzesień 2009 15:33

Odsłony: 3605

Spotkanie planistyczno-integracyjne

Odbywa się pierwsze spotkanie planistyczno-integracyjne EC Polska z Persona GLOBAL Polska.

Poprawiono: poniedziałek, 14, wrzesień 2009 12:12

Odsłony: 1195