The Breakthrough Imperative
Według Marka Gottfredsona, z Bain & Co, który będzie gościem specjalnym październikowej konferencji HBRP, firmy powinny w obecnych czasach korzystać z czterech zasadniczych zasad nazwanych przez jego firmę metodologią The Breakthrough Imperative. Są to: koszty i ceny zawsze maleją, pozycja konkurencyjna determinuje możliwości, klienci i źródła zysku nie są stałe oraz prostota jest gwarancją wyników. Naszym zdaniem, wszystkie te zasady można zrealizować dzięki zastosowaniu koncepcji ZDK, czyli Zarządzania Doświadczeniem Klientów.
Poprawiono: poniedziałek, 19, listopad 2012 21:37
Odsłony: 3561
Kongres „Biznes to rozmowy”
Poprawiono: czwartek, 08, październik 2009 12:24
Odsłony: 3550
Alior Bank
Poprawiono: czwartek, 01, październik 2009 16:13
Odsłony: 3533
Zarządzanie doświadczeniami klientów
Poprawiono: wtorek, 22, wrzesień 2009 15:33
Odsłony: 3605
Spotkanie planistyczno-integracyjne
Poprawiono: poniedziałek, 14, wrzesień 2009 12:12
Odsłony: 1195