25
Mar

Metody na wygrywanie

Przeczytaj artykuł Janusza Kamieńskiego pt. "Metody na wygrywanie", opublikowany w miesięczniku Marketing w praktyce. Znajdziesz go w naszych artykułach.

18
Mar

Agnieszka Polska-Kamieńska komentuje

Agnieszka Polska-Kamieńska komentuje w TVN Warszawa wyniki badania doświadczeń mieszkańców Warszawy pochodzących z poszczególnych dzielnic. Zobacz dział multimedia.

23
Lut

Warsztaty „Zarządzanie doświadczeniem klientów”

Ze względu bardzo duże zainteresowanie i znaczący sukces, Janusz Kamieński ponownie poprowadzi warsztaty „Zarządzanie doświadczeniem klientów”, organizowane przy współpracy z THINK TANK Magazine – termin: 23 lutego.
Więcej informacji: http://www.thinktankmagazine.pl/strona/warsztat-cem

02
Lut

Raport z badania CEM

Zapraszamy do zapoznania się z Raportem z zakończonego w styczniu badania silnych i słabych stron działających w Polsce w budowaniu dochodowości w oparciu o proces zarządzania doświadczeniami klientów. Szczególnie polecamy stronę, na której odkryć można czym różnią się od przeciętnych te firmy, które mogą pochwalić się największą dochodowością. Kliknij tutaj, aby ściągnąć Raport.

26
Sty

Zarządzanie doświadczeniem klientów: droga do większej lojalności i zyskowności

W dniu 26 stycznia, Janusz Kamieński prowadzi całodniowe warsztaty "Zarządzanie doświadczeniem klientów: droga do większej lojalności i zyskowności", organizowane przez THINK TANK Magazine.