Auchan Polska

Na zlecenie Auchan Polska realizujemy głęboki audyt doświadczeń klientów hipermarketów.

Poprawiono: wtorek, 09, sierpień 2011 12:14

Odsłony: 1205

MY i ONI

Przeczytaj felieton Janusza Kamieńskiego dotyczący kultury organizacyjnej pt. "MY i ONI", zamieszczony w Erologistics. Zobacz nasze artykuły.

Poprawiono: poniedziałek, 19, listopad 2012 21:34

Odsłony: 1093

Najlepsze doświadczenia

Nunwood właśnie opublikował listę 100 firm zapewniających najlepsze doświadczenia swoim klientom. Miło zobaczyć, że na pierwszym miejscu jest firma ubezpieczeniowa. Tego można dokonać drodzy polscy ubezpieczyciele!

Poprawiono: wtorek, 19, lipiec 2011 14:22

Odsłony: 1175

Najważniejszy komunikat marki: doświadczenie klienta

Przeczytaj artykuł Janusza Kamieńskiego "Najważniejszy komunikat marki: doświadczenie klienta", opublikowany przez THINKTANK. Zobacz nasze artykuły.

Poprawiono: wtorek, 05, lipiec 2011 11:11

Odsłony: 1205

Marka w akcji

Przeczytaj artykuł naszego konsultanta, Jerzego Filonika "Marka w akcji", opublikowany przez "Marketing w praktyce". Zobacz nasze artykuły.

Poprawiono: poniedziałek, 19, listopad 2012 15:10

Odsłony: 1119