CEM: Zarządzanie doświadczeniem klientów

Janusz Kamieński jest ko-speakerem podczas Konfernecji "CEM: Zarządzanie doświadczeniem klientów", organizowanej przez Harvard Business Review. Podczas konferencji wystąpi także światowy specjalista z zakresu CEM – Dr Bernd Schmitt, Prezes The EX Group. Link do strony HBR z informacją o Konferencji – kliknij tutaj.

Poprawiono: środa, 26, styczeń 2011 12:28

Odsłony: 1250

Anna Mac w gronie konsultantów

Do grona naszych konsultantów dołącza Pani Anna Mac – wieloletni menedżer w Sodexo Polska, posiadająca głębokie doświadczenia we wdrażaniu metodyki Clients for Life® John’ Gamble z firmy Tenacity Inc. (www.clientretention.com).

Poprawiono: poniedziałek, 19, listopad 2012 21:35

Odsłony: 1244

Zarządzanie doświadczeniami klienta – czy więcej znaczy lepiej?

Janusz Kamieński oraz Bernd Schmitt uczestniczy w organizowanej przez HBR debacie: "Zarządzanie doświadczeniami klienta – czy więcej znaczy lepiej?". Obok tych dwóch konsultantów, w debacie wezmą udział: Wojciech Sobieraj, prezes Alior Bank, Janusz Moroz, członek zarządu RWE, Piotr Soszyński, członek zarządu Medicover, Grzegorz Wachowicz, Trade Marketing Head - European Region Sony.

Poprawiono: wtorek, 11, styczeń 2011 12:44

Odsłony: 1070