Zarządzanie doznaniami klientów

EC wśród trzech Key Note Speakerów na I Kongresie Zarządzania Ryzykiem. Janusz Kamieński prowadzi prezentację pt.: "Zarządzanie doznaniami klientów – współczesna dyscyplina budowania reputacji firmy. Więcej informacji i program Kongresu tutaj.

Poprawiono: poniedziałek, 19 listopada 2012 21:32

Odsłony: 1060

Zarządzanie zmianą w Grupie Żywiec

Wraz z Grupą Żywiec i siostrzaną firmą Persona GLOBAL występujemy na kwietniowym Kongresie Kadry. Tematem wystąpienia: "Zarządzanie zmianą w Grupie Żywiec – stworzenie i wdrożenie najlepszej w swojej klasie obsługi klienta". Kliknij tutaj aby poczytać program kongresu.

Poprawiono: wtorek, 17 kwietnia 2012 14:49

Odsłony: 1109

Zredefiniowanie zaufania konsumentów

Gartner opublikował listę najważniejszych trendów w zachowaniach konsumenckich na najbliższe 10 lat (http://www.gartner.com/it/page.jsp?id=1984415). Nasz wybór to nr 7: Zredefiniowanie zaufania konsumentów. Renegotiation of Consumer Trust. Jaki jest twój wybór? Napisz do nas na info@e-c.com.pl.

Poprawiono: środa, 04 kwietnia 2012 10:08

Odsłony: 1330

Łańcuch innowacyjnej wartości

Przeczytaj artykuł pt. "Łańcuch innowacyjnej wartości" opublikowany przez Eurologistics, w którym Janusz Kamieński dowodzi, że innowacyjność sama w sobie może przyczynić się do upadku przedsiębiorstwa. Zobacz nasze artykuły.

Poprawiono: środa, 14 marca 2012 12:46

Odsłony: 1078

Licencja na zarządzanie

Przeczytaj artykuł jaki ukazał się w Biromaniaku, wewnętrznym biuletynie Grupy Żywiec, w którym nasz klient opisuje założenia, przebieg i efekty wynikające z projektu realizowanego wspólnie przez EC i Persona GLOBAL, mającego na celu rozwój markowych kompetencji leadershipu. Przeczytaj.

Poprawiono: poniedziałek, 19 listopada 2012 20:15

Odsłony: 1064

Więcej aktualności…

  1. "Mniej jogurtu i cynamonu"