Amrop
Poprawiono: środa, 17, październik 2012 11:51
Odsłony: 3723
Janusz Kamieński i Paweł Pawłowski szkolą w Rzymie
Janusz Kamieński i Paweł Pawłowski szkolą w Rzymie grupę 35 menedżerów ds. relacji z klientami w dostarczaniu najlepszych przeżyć i doświadczeń we wszystkich punktach styku z klientami.
Poprawiono: poniedziałek, 19, listopad 2012 21:29
Odsłony: 3759
Konferencja Next Generation Consumer Care
Poprawiono: środa, 10, październik 2012 12:03
Odsłony: 3694
Kreowanie przeżyć klientów – najlepsze praktyki
Janusz Kamieński prowadzi warsztat na 33 dorocznej konferencji Persona GLOBAL: "Kreowanie przeżyć klientów – najlepsze praktyki". Kliknij tutaj, aby poznać program Konferencji.
Poprawiono: środa, 05, wrzesień 2012 18:21
Odsłony: 3727
Lojalni klienci
Prof. Claes Fornell, założyciel American Customer Satisfaction Index (ACSI) dowodzi, że “lojalni klienci wykazują tendencję do bycia wysoce dochodowymi pod warunkiem, że ich lojalność wynika z satysfakcji a nie niskiej ceny". Czytaj więcej
Poprawiono: poniedziałek, 19, listopad 2012 21:30
Odsłony: 1517