Amrop

Do grona naszych klientów dołącza Amrop globalna firma executive search. Rozpoczynamy od realizowanego we Francji cyklu warsztatów strategiczno planistycznych.

Poprawiono: środa, 17, październik 2012 11:51

Odsłony: 1450

Janusz Kamieński i Paweł Pawłowski szkolą w Rzymie

Janusz Kamieński i Paweł Pawłowski szkolą w Rzymie grupę 35 menedżerów ds. relacji z klientami w dostarczaniu najlepszych przeżyć i doświadczeń we wszystkich punktach styku z klientami.

Poprawiono: poniedziałek, 19, listopad 2012 21:29

Odsłony: 1480

Konferencja Next Generation Consumer Care

Konsultanci EC uczestniczą jako goście specjalni w Konferencji Next Generation Consumer Care.

Poprawiono: środa, 10, październik 2012 12:03

Odsłony: 1433

Kreowanie przeżyć klientów – najlepsze praktyki

Janusz Kamieński prowadzi warsztat na 33 dorocznej konferencji Persona GLOBAL: "Kreowanie przeżyć klientów – najlepsze praktyki". Kliknij tutaj, aby poznać program Konferencji.

Poprawiono: środa, 05, wrzesień 2012 18:21

Odsłony: 1447

Lojalni klienci

Prof. Claes Fornell, założyciel American Customer Satisfaction Index (ACSI) dowodzi, że “lojalni klienci wykazują tendencję do bycia wysoce dochodowymi pod warunkiem, że ich lojalność wynika z satysfakcji a nie niskiej ceny". Czytaj więcej

Poprawiono: poniedziałek, 19, listopad 2012 21:30

Odsłony: 1134