Jak radzić sobie w ekonomii nadmiaru?
- Details
Dla tej nowej marki ekskluzywnej odzieży dla kobiet biznesu realizujemy projekt CEM. Poczytaj więcej o Kossmann Fashion.
Właśnie dziś mija rok od momentu, w którym Janusz Kamieński rozpoczął komentowanie rzeczywistości biznesowej przez pryzmat jego praktyki w dziedzinie CEM (zarządzanie doświadczeniem klienta). Dumą napawa ilość odsłon – dziś przekroczona została magiczna liczba 333 333. Kliknij, aby przeczytać ostatni wpis.
Przeczytaj artykuł Janusz Kamieńskiego "Wartość tworzą klienci", opublikowany przez THINKTANK, w którym autor wskazuje drogę do rynkowego sukcesu poprzez oferowanie klientom oczekiwanych przez nich wartości. Kliknij tutaj, aby ściągnąć artykuł.
Pan Janusz Naglik, Dyrektor Generalny Akzo Nobel, skomentował audyt oczekiwań klientów, jaki przeprowadzili dla Akzo Nobel konsultanci EC. Kliknij tutaj, aby zapoznać się z komentarzem.