Gamifikacja na usługach Customer Experience Management w Afriso

W trakcie warsztatów dla całej załogi Afriso główna specjalistka do spraw gamifikacji Małgorzata Rycharska wraz z innymi konsultantami EC zrealizowała grę ułatwiającą zrozumienie, jak firma chce generować wartość dla klientów, jaką składa im obietnicę i jakie doświadczenia chce gwarantować klientom w każdym punkcie styku.

Poprawiono: czwartek, 04, wrzesień 2014 23:11

Odsłony: 982

O CO CHODZI Z TYM CUSTOMER EXPERIENCE? - wywiad rzeka z Januszem Kamieńskim

Janusz Kamieński, odpowiadając na pytania Ernesta Wencla z TVHR, dzieli się najlepszymi praktykami z zakresu CEM, czyli zarządzania doświadczeniem klientów.

Poprawiono: czwartek, 04, wrzesień 2014 23:20

Odsłony: 914

500 000 odsłon bloga Janusza Kamieńskiego!

Janusz Kamieński już od półtora roku komentuje na swoim blogu codzienność świata biznesu z perspektywy swojej wieloletniej praktyki w zarządzaniu doświadczeniem klientów. Każdy wpis czyta średnio 3600 osób, a zainteresowani tą tematyką weszli już na jego blog ponad pół miliona razy!

Poprawiono: poniedziałek, 30, czerwiec 2014 15:21

Odsłony: 813

Recepta na strategiczną porażkę

Poprawiono: wtorek, 01, lipiec 2014 12:20

Odsłony: 819

III edycja konferencji "Wyzwania HR"

"Jak osiągnąć i utrzymać najwyższą produktywność fabryki na świecie - najlepsze praktyki z perspektywy HR" - to tytuł prezentacji, którą wraz z przedstawicielami Reckitt Benckiser NDM przedstawiliśmy na konferencji Wyzwania HR organizowanej przez Pracuj.pl

Poprawiono: środa, 05, listopad 2014 11:45

Odsłony: 813