Gamifikacja na usługach Customer Experience Management w Afriso
W trakcie warsztatów dla całej załogi Afriso główna specjalistka do spraw gamifikacji Małgorzata Rycharska wraz z innymi konsultantami EC zrealizowała grę ułatwiającą zrozumienie, jak firma chce generować wartość dla klientów, jaką składa im obietnicę i jakie doświadczenia chce gwarantować klientom w każdym punkcie styku.
Poprawiono: czwartek, 04, wrzesień 2014 23:11
Odsłony: 1351
O CO CHODZI Z TYM CUSTOMER EXPERIENCE? - wywiad rzeka z Januszem Kamieńskim
Janusz Kamieński, odpowiadając na pytania Ernesta Wencla z TVHR, dzieli się najlepszymi praktykami z zakresu CEM, czyli zarządzania doświadczeniem klientów.
Poprawiono: czwartek, 04, wrzesień 2014 23:20
Odsłony: 1263
500 000 odsłon bloga Janusza Kamieńskiego!
Janusz Kamieński już od półtora roku komentuje na swoim blogu codzienność świata biznesu z perspektywy swojej wieloletniej praktyki w zarządzaniu doświadczeniem klientów. Każdy wpis czyta średnio 3600 osób, a zainteresowani tą tematyką weszli już na jego blog ponad pół miliona razy!
Poprawiono: poniedziałek, 30, czerwiec 2014 15:21
Odsłony: 1165
Recepta na strategiczną porażkę
Jak ustrzec się przed zaprojektowaniem strategii na porażkę? Przeczytaj najnowszy artykuł Janusza Kamieńskiego „Recepta na strategiczną porażkę”, opublikowany przez Rzeczpospolitą.
Poprawiono: wtorek, 01, lipiec 2014 12:20
Odsłony: 1126
III edycja konferencji "Wyzwania HR"
"Jak osiągnąć i utrzymać najwyższą produktywność fabryki na świecie - najlepsze praktyki z perspektywy HR" - to tytuł prezentacji, którą wraz z przedstawicielami Reckitt Benckiser NDM przedstawiliśmy na konferencji Wyzwania HR organizowanej przez Pracuj.pl
Poprawiono: środa, 05, listopad 2014 11:45
Odsłony: 1149