Travelplanet dołącza do grona klientów EC

Warsztatem z zakresu Strategia Customer Experience Management rozpoczęliśmy współpracę z Travelplanet.

Poprawiono: środa, 12, listopad 2014 11:53

Odsłony: 3162

Opinia o wystąpieniu Janusza Kamieńskiego na Konferencji MEGA Rzeszów

Poprawiono: piątek, 21, listopad 2014 10:57

Odsłony: 3165

600 000 odsłon bloga Janusza Kamieńskiego!!!

Właśnie mija 2 lata odkąd Janusz Kamieński komentuje na swoim blogu codzienność świata biznesu z perspektywy strategii CEM. Każdy wpis ma średnio ponad 4 000 odsłon, a zainteresowani tematyką odwiedzili blog już ponad 600 000 razy!

Poprawiono: wtorek, 04, listopad 2014 20:46

Odsłony: 3173

"Wdrożenie strategii zarządzania doświadczeniami klienta (Customer experience management) na przykładzie INTERCHEMALL sp. z o.o."

to tytuł pracy końcowej na wyższych studiach menedżerskich MBA, napisanej przez Aleksandrę Sierakowską z INTERCHEMALL sp. z o.o., w oparciu o współpracę z konsultantami EC.

Poprawiono: wtorek, 04, listopad 2014 21:35

Odsłony: 1126