Konferencja Skuteczne Zespoły Sprzedażowe
Poprawiono: piątek, 28, listopad 2014 08:33
Odsłony: 3203
Travelplanet dołącza do grona klientów EC
Warsztatem z zakresu Strategia Customer Experience Management rozpoczęliśmy współpracę z Travelplanet.
Poprawiono: środa, 12, listopad 2014 11:53
Odsłony: 3162
600 000 odsłon bloga Janusza Kamieńskiego!!!
Właśnie mija 2 lata odkąd Janusz Kamieński komentuje na swoim blogu codzienność świata biznesu z perspektywy strategii CEM. Każdy wpis ma średnio ponad 4 000 odsłon, a zainteresowani tematyką odwiedzili blog już ponad 600 000 razy!
Poprawiono: wtorek, 04, listopad 2014 20:46
Odsłony: 3173
"Wdrożenie strategii zarządzania doświadczeniami klienta (Customer experience management) na przykładzie INTERCHEMALL sp. z o.o."
to tytuł pracy końcowej na wyższych studiach menedżerskich MBA, napisanej przez Aleksandrę Sierakowską z INTERCHEMALL sp. z o.o., w oparciu o współpracę z konsultantami EC.
Poprawiono: wtorek, 04, listopad 2014 21:35
Odsłony: 1126