JAK WYGRAĆ W EPOCE NADMIARU, czyli Customer Experience Management (CEM), jako strategia na budowanie skutecznej przewagi konkurencyjnej
28 maja EC we współpracy z Politechniką Warszawską oraz Persona Global Polska organizuje Konferencję http://www.e-c.com.pl/konferencja/, podczas której kadra kierownicza i właściciele działających w Polsce przedsiębiorstw odkryją, jak radzić sobie z przytłaczającym nadmiarem konkurencji. Jeśli jesteś przedsiębiorcą, albo zarządzasz przedsiębiorstwem, bądź jego ważną funkcją, akurat tej konferencji przegapić nie możesz.
Poprawiono: piątek, 15, maj 2015 10:26
Odsłony: 1367
800 000 odsłon bloga Janusza Kamieńskiego
Poprawiono: czwartek, 14, maj 2015 12:31
Odsłony: 1378
Provident dołącza do grona klientów EC
Rozpoczynamy współpracę z Providentem.
Poprawiono: czwartek, 14, maj 2015 10:08
Odsłony: 1342
Stena Recycling dołącza do grona klientów EC
Rozpoczynamy współpracę ze Stena Recycling.
Poprawiono: czwartek, 30, kwiecień 2015 08:17
Odsłony: 1296
Ergo Hestia klientem EC
Rozpoczynamy współpracę z Ergo Hestia.
Poprawiono: czwartek, 30, kwiecień 2015 08:10
Odsłony: 1339