05
Sie

180% WZROSTU MARŻY DZIĘKI WSPÓŁPRACY Z EC!

Ile można zarobić dzięki współpracy z EC? Dyrektor Generalny jednego z naszych klientów ujawnia liczby: "Po 3 latach współpracy z EC, mimo bardzo konkurencyjnego rynku i załamania sprzedaży w kierunku wschodnim, nasze obroty wzrosły o 30%, a marża o nadzwyczajne 180%!" Zapraszamy do kontaktu na info@e-c.com.pl, jeśli chcesz porozmawiać z osobą, która wygłosiła te słowa.

12
Lip

CX-LEAN-LEADERSHIP W INTERCHEMALL!

"CX-Lean-Leadership" to proces zmian w organizacji, który łączy:

  • CX - czyli koncentrację na Customer Experience (cały sens produkcji, to budowanie 100% zdolności do spełnienia obietnicy składanej rynkowi przez marketing i sprzedaż; mamy w tym obszarze za sobą bardzo skuteczne wdrożenia).
  • Lean - czyli klasyczna metodyka Lean w praktyce. Przy czym warto zauważyć, że nie jedna organizacja zeszła z rynku w wyniku wyleanowania swoich procesów. Dlaczego? Przyczyn jest wiele. Jedna z nich to likwidacja, bądź ograniczenie tych procesów, które tworzą wartość dla klientów. Stąd łączymy ze sobą Lean z CX.
  • Leadership - inną przyczyną braku sukcesu przy wdrażaniu Lean jest brak zdolności do wciągnięcia operatorów w proces zmian. W naszym programie uczymy kierowników patrzenia leanowego w Gemba, projektowania zmian na A3 itd., przy jednoczesnej konieczności umiejętnego wciągania operatorów w proces. Wręcz budowania zmian na bazie codziennych doświadczeń operatorów. A do tego potrzebny jest leadership.
17
Cze

PANI BARBARA DZIDA Z BIBBY FINANCE O WSPÓŁPRACY Z EC

Pani Barbara Dzida, Dyrektor Marketingu w Bibby Finance, podzieliła się z nami swoją opinią o zrealizowanych dwóch projektach dla jej firmy:
"Konsultanci EC przeprowadzili dla nas projekt w ramach którego badaliśmy co stanowi faktyczną wartość dla naszych istniejących klientów. Od dłuższego czasu nasi handlowcy sygnalizowali odmienne oczekiwania potencjalnych klientów, jednak zawsze były to ogólniki. Zanim zdecydowaliśmy się wprowadzić jakiekolwiek zmiany w naszych produktach i procesach obsługi klienta chcieliśmy dowiedzieć się więcej o faktycznych oczekiwaniach grupy docelowej. Badania przeprowadzone przez EC pozwoliły nam dokładnie sprecyzować co jest ważne dla klientów i rozpocząć proces niezbędnych zmian organizacyjnych i procesowych mających na celu zmianę strategii firmy, oraz większe ukierunkowanie na klienta.

Od lat, specjalnie dla naszych klientów, organizujemy wieczory inspiracji biznesowych na których poruszamy tematy bliskie każdemu przedsiębiorcy prowadzącemu swój własny biznes. Na jeden z takich wieczorów zaprosiliśmy w 2016 roku jako mówcę i facylitatora Janusza Kamieńskiego, który przeprowadził wystąpienie pt. „Czy na pewno wiesz, za co chcą płacić Twoi klienci”. Pomysł zagłębienia się w tajniki relacji z klientami z perspektywy strategii i budowania przewagi konkurencyjnej okazał się strzałem w dziesiątkę. Uczestnicy zaangażowali się w warsztaty i dyskusję do tego stopnia, że nie pozwolili Januszowi zakończyć swojego wystąpienia, które przedłużone zostało w zwiąku z tym o całą godzinę! Dzięki całemu wieczorowi i doskonale przeprowadzonemu wystąpieniu, uczestnicy wynieśli ze spotkania cenne wskazówki dla swojego biznesu."Bardzo dziękujemy za tak miłe słowa!
10
Cze

WYPOWIEDŹ PANA RYSZARDA JELONKA O WSPÓŁPRACY Z EC

W tym roku mija 9 lat od rozpoczęcia współpracy z Panem Ryszardem Jelonkiem. W tym czasie Pan Ryszard Pełnił rolę Dyrektora Operacyjnego Kingspan Insulation, a także Dyrektora Generalnego Tremco-Illbruck. Dla obu firm realizowaliśmy działania na poziomach: strategii, procesów i rozwoju organizacji. Oto jak Pan Jelonek ocenia współpracę z Zespołem EC:

Z Januszem Kamieńskim współpracuję od roku 2007. W tym okresie Janusz, wraz ze swoim Zespołem, zrealizował szereg procesów doradczych i rozwojowych, skrojonych na potrzeby organizacji, którymi zarządzałem.

Konsultanci EC każdorazowo profesjonalnie analizowali sytuację i nasze wyzwania, a następnie proponowali skrojone na nasze potrzeby rozwiązania w formie procesów doradczych i/lub rozwojowych.

Niesamowita wiedza praktyczna i doświadczenie - w tym w zakresie Zarządzania Doświadczeniami Klientów - umiejętność i wyczucie pracy z grupą, połączone z angażującą wszystkich formą prowadzenia działań, to kluczowe cechy wyróżniające konsultantów EC.

Wszystkie zrealizowane z EC działania skutkowały wzrostami wyników sprzedaży i marż, lepszym i skuteczniejszym serwisem klientów oraz bezpośrednio wpływały na wzrost zaangażowania pracowników.

Mogę zarekomendować Janusza, wraz z zespołem konsultnatów EC, jako wiarygodnych i wartych współpracy partnerów.

02
Cze

CZY NA PEWNO WIESZ ZA CO CHCĄ PŁACIĆ TWOI KLIENCI?

Taki właśnie tytuł nosi wystąpienie Janusza Kamieńskiego na konferencji zorganizowanej przez firmę Bibby, dla swoich klientów. Konferencja odbyła się wewnątrz Kopalni Wieliczka. 

Wystąpienie Bibby