03
Paź

DZIŚ PRZYPADA CUSTOMER EXPERIENCE DAY!

Ktos mógłby zadać pytani: No i co z tego, że dziś mamy CX day? Przecież wartościowe doświadczenia powinny być tworzone klientom przez cały rok! Czy aby przypadkiem CX Day nie został wymyślony przez firmy konsultingowe dla samych siebie i swojej auto-promocji? Może i tak, niemniej to właśnie CX tworzy biznes mimo, że każdego dnia biznes tworzy CX. Warto o tym pamiętać, bo dzięki temu menedżerowie być może choć na chwilę oderwą się od zarządzania Excelem i zajmą zarządzaniem doświadczeniami klientów i pracowników. Dlaczego mają to robić? Bo żyjemy w experience economy, czyli ekonomii doświadczeń. Jej zasady mówią, że na biznes, w o wiele większym stopniu wpływają realne doświadczenia klientów z daną marką, niż cała komunikacja marketingowa tejże marki...

04
Wrz

ROBERT REINFUSS PREZENTUJE VALUE VIEW NA KONFERENCJI PERSONA GLOBAL W PARYŻU

Z radością informujemy, że Value View, unikatowy produkt jednego z konsultantów EC, Pana Roberta Reinfussa, został wybrany na Konferencji Persona Global najciekawszym narzędziem! Kliknij TUTAJ, żeby poczytać więcej o Value View na stronach Persona Global, a TUTAJ, żeby przejść do strony samego narzędzia.

01
Wrz

38, DOROCZNA KONFERENCJA PERSONA GLOBAL!

Jak co roku, wybitni konsultanci z całego świata współpracujący z Persona Global, dzielą się swoimi doświadczeniami i swoim know-how. Tym razem Konferencje odbywa się w Paryżu.

Zapraszamy do przejrzenia programu konferencji oraz obejrzenia zdjęć.

31
Sie

POMIAR PRZYCZYN POZIOMU ZAANGAŻOWANIA I STRESU

Kończymy pogłębione, jakościowe badania poziomu zaangażowania oraz poziomu i przyczyn stresu w firmie produkcyjnej, zatrudniającej 2500 osób.