30
Mar

Jeden z najbardziej intensywnych miesięcy pracy w EC

Realizacja kilka projektów doradczych na raz wymaga pełnego zaangażowania 24/7. Nie możemy doczekać się świąt Wielkiej Nocy i weekendu majowego!

24
Lut

Warsztaty strategiczne dla Carpol

Czy można pracować nad poprawą efektywności organizacyjnej bez konkretnej strategii? Oczywiście, że można, ale po co? Przecież bez dopracowanej i dobrze zakomunikowanej strategii ludzie nie będą wiedzieli dokąd mają zmierzać, w jakich ramach i po czym rozpoznać, że ich codzienne działania zmierzają we właściwym kierunku. Ileż programów zmian i napraw zakończyło się porażką, bo zarówno kierownictwo, jak i wszyscy pozostali pracownicy nie wiedział co zmieniać, dlaczego zmieniać i na co zmieniać aktualną rzeczywistość...

16
Lut

Warsztaty z zakresu zaawansowanego CEM dla Play

Kontynuujemy prace doradcze i rozwojowe dla zespołu CEM w PLAY.

09
Lut

Badania oczekiwań klientów wewnętrznych

Czy można zastosować metodykę Customer Experience Management do budowania skuteczności biznesowej konkretnego zespołu w danej firmie? Oczywiście! Właśnie zakończyliśmy badanie oczekiwań klientów wewnętrznych wobec działu ...CEM w Play! Wyniki? A, to już tajemnica handlowa... :-)

15
Sty

WKG dołącza do grona klientów EC

Warsztatem teambuildingowym dla prawie całej załogi rozpoczynamy głęboki proces rozwojowy dla polskiej firmy WKG, specjalizującej się w wydobyciu i produkcji towarów opartych na trawertynie (Kopalnia w Raciszynie) oraz produkcji wszelkiego rodzaju wyrobów z bloków kamiennych pochodzących praktycznie z całego świata (Zakład Obróbki Kamienia w Wojkowicach). Celem jest zapewnienie radykalnego rozwoju firmy zarówno w obszarze sprzedaży i udziałów w rynku, jak i podniesienia rentowności. Do realizacji przeznaczamy zespół 5 konsultantów EC. Pracować będziemy na poziomie strategii, procesów, struktury organizacyjnej, rozwoju kompetencji, systemów raportowania itd.