17
Sty

EXPERIENCE ECONOMY - JAK PORADZIĆ SOBIE Z PRESJĄ KONKURENCJI?

W ramach Akademii THINKTANK, Janusz Kamieński poprowadził warsztaty, które pozwoliły uczestnikom:

  • - znaleźć odpowiedź na pytanie na czym polega ekonomia doświadczeń (experience economy)
  • - poznać podstawowe zasady prowadzenia biznesu w sytuacji nadkonkurencji
  • - zainspirować się do zmian we własnym przedsiębiorstwie, niezależnie od zajmowanej roli.

20170117 165928

20170117 165633

20170117 165806

12
Sty

BADANIE JAKOŚCI BADAŃ KLIENCKICH

Dla kolejnego przedsiębiorstwa zakończyliśmy projekt polegający na analizie prowadzonych przez naszego klienta badań jego własnych klientów. Celem badania było wypracowanie takich zmian w badaniach, by firma mogła skuteczniej zarządzać doświadczeniami swoich klientów.

Dlaczego takie badania badań są ww ogóle potrzebne? Zauważmy, że zdecydowana większość prowadzonych obecnie badań (ich cele, założenia, metodyka) pochodzi z czasów MARKETING ECONOMY. Tymczasem świat idzie naprzód i wiele branż żyje już w czasach EXPERIENCE ECONOMY (poczytaj więcej o Experience Economy w artykule Janusza Kamieńskiego pt.: "Czas pomyśleć strategicznie o doświadczeniach klientów", opublikowanego przez THINKTANK). Jak więc prowadzić badania tak, by zebrać dokładnie taką wiedzę, jaką trzeba, a jednocześnie tworzyć klientom wartościowe doświadczenia? W tym właśnie pomagają konsultanci EC.