EXPERIENCE ECONOMY - JAK PORADZIĆ SOBIE Z PRESJĄ KONKURENCJI?

W ramach Akademii THINKTANK, Janusz Kamieński poprowadził warsztaty, które pozwoliły uczestnikom:

  • - znaleźć odpowiedź na pytanie na czym polega ekonomia doświadczeń (experience economy)
  • - poznać podstawowe zasady prowadzenia biznesu w sytuacji nadkonkurencji
  • - zainspirować się do zmian we własnym przedsiębiorstwie, niezależnie od zajmowanej roli.

20170117 165928

20170117 165633

20170117 165806

Poprawiono: niedziela, 29 stycznia 2017 16:33

Odsłony: 371

BADANIE JAKOŚCI BADAŃ KLIENCKICH

Dla kolejnego przedsiębiorstwa zakończyliśmy projekt polegający na analizie prowadzonych przez naszego klienta badań jego własnych klientów. Celem badania było wypracowanie takich zmian w badaniach, by firma mogła skuteczniej zarządzać doświadczeniami swoich klientów.

Dlaczego takie badania badań są ww ogóle potrzebne? Zauważmy, że zdecydowana większość prowadzonych obecnie badań (ich cele, założenia, metodyka) pochodzi z czasów MARKETING ECONOMY. Tymczasem świat idzie naprzód i wiele branż żyje już w czasach EXPERIENCE ECONOMY (poczytaj więcej o Experience Economy w artykule Janusza Kamieńskiego pt.: "Czas pomyśleć strategicznie o doświadczeniach klientów", opublikowanego przez THINKTANK). Jak więc prowadzić badania tak, by zebrać dokładnie taką wiedzę, jaką trzeba, a jednocześnie tworzyć klientom wartościowe doświadczenia? W tym właśnie pomagają konsultanci EC.

Poprawiono: czwartek, 19 stycznia 2017 07:11

Odsłony: 351

PODSUMOWANIE DEBATY NT. RYNKU FINANSOWEGO W POLSCE

2 grudnia 2016, odbyło się podsumowanie rocznej debaty na temat rynku kapitałowego w Polsce, organizowane przez THINKTANK. Uczestniczący w podsumowaniu Janusz Kamieński spojrzał na prezentowane wnioski z perspektywy Customer Experience Managementu, co dało bardzo ciekawe informacje. Najważniejszym wnioskiem jest ten, że:

Rynek finansowy w Polsce patrzy przede wszystkim wsobnie i tylko w niewielkim stopniu zainteresowany jest ...klientami.

Pełen tekst znajduje się w najnowszym wpisie na blogu Janusza – wystarczy kliknąć, żeby zapoznać się z jego treścią.

Wszystkie materiały, które powstały w ramach projektu "Sektor finansowy w Polsce: bilans i perspektywy" dostępne są pod adresem: http://mttp.pl/rynek-finansowy.

Poprawiono: czwartek, 19 stycznia 2017 07:00

Odsłony: 391

CZY DA SIĘ W 1 TYDZIEŃ NAPRAWIĆ 30-METROWE ZAPADLISKO W JEZDNI?

Oczywiście! Niestety w Fukuoki (JPN). Ile czasu taki proces zająłby w Polsce? Miesiąc? Kwartał? Rok? Kto zgadnie?

Dlaczego tak jest? Bo u nas zupełnie nie myśli się (jeszcze) efektami, czyli doświadczeniami społeczności, klientów, pracowników itd., lecz procesem, zarządzaniem, organizacją, pracą. Tymczasem procesy, zarządzanie, organizacja, praca ludzka powinna być podporządkowana celowi, czyli zapewnieniu klientom wartościowych dla nich doświadczeń...

Poprawiono: środa, 15 marca 2017 20:18

Odsłony: 418

AGNIESZKA POLSKA-KAMIEŃSKA PONOWNIE SĘDZIĄ W POLISH NATIONAL SALES AWARDS!

Dziś Agnieszka rozpoczyna pracę jako sędzia orzekający w sprawie wyboru laureatów tegorocznej edycji Polish National Sales AwardsPNSA jest organizacją zajmującą się wspieraniem i rozwojem działów sprzedaży, jednocześnie dbając o etos zawodu sprzedawcy. Poczytaj więcej na temat Polish National Sales Awards. Warto dodać, że Agnieszka sędziuje w PNSA nieprzerwanie od ośmiu lat, czyli od początku działalności tej organizacji w Polsce.

Poprawiono: wtorek, 10 grudnia 2013 11:39

Odsłony: 383

Executive-Conversation © 2004 - 2016. All rights reserved.