38, DOROCZNA KONFERENCJA PERSONA GLOBAL!

Jak co roku, wybitni konsultanci z całego świata współpracujący z Persona Global, dzielą się swoimi doświadczeniami i swoim know-how. Tym razem Konferencje odbywa się w Paryżu.

Zapraszamy do przejrzenia programu konferencji oraz obejrzenia zdjęć.

Poprawiono: czwartek, 01 września 2016 20:50

Odsłony: 326

POMIAR PRZYCZYN POZIOMU ZAANGAŻOWANIA I STRESU

Kończymy pogłębione, jakościowe badania poziomu zaangażowania oraz poziomu i przyczyn stresu w firmie produkcyjnej, zatrudniającej 2500 osób.

Poprawiono: środa, 31 sierpnia 2016 20:50

Odsłony: 333

180% WZROSTU MARŻY DZIĘKI WSPÓŁPRACY Z E-C!

Ile można zarobić dzięki współpracy z Executive-Conversation? Dyrektor Generalny jednego z naszych klientów ujawnia liczby: "Po 3 latach współpracy z Executive-Conversation, mimo bardzo konkurencyjnego rynku i załamania sprzedaży w kierunku wschodnim, nasze obroty wzrosły o 30%, a marża o nadzwyczajne 180%!" Zapraszamy do kontaktu na info@e-c.com.pl, jeśli chcesz porozmawiać z osobą, która wygłosiła te słowa.

Poprawiono: piątek, 05 sierpnia 2016 20:50

Odsłony: 311

CX-LEAN-LEADERSHIP W INTERCHEMALL!

"CX-Lean-Leadership" to proces zmian w organizacji, który łączy:

  • CX - czyli koncentrację na Customer Experience (cały sens produkcji, to budowanie 100% zdolności do spełnienia obietnicy składanej rynkowi przez marketing i sprzedaż; mamy w tym obszarze za sobą bardzo skuteczne wdrożenia).
  • Lean - czyli klasyczna metodyka Lean w praktyce. Przy czym warto zauważyć, że nie jedna organizacja zeszła z rynku w wyniku wyleanowania swoich procesów. Dlaczego? Przyczyn jest wiele. Jedna z nich to likwidacja, bądź ograniczenie tych procesów, które tworzą wartość dla klientów. Stąd łączymy ze sobą Lean z CX.
  • Leadership - inną przyczyną braku sukcesu przy wdrażaniu Lean jest brak zdolności do wciągnięcia operatorów w proces zmian. W naszym programie uczymy kierowników patrzenia leanowego w Gemba, projektowania zmian na A3 itd., przy jednoczesnej konieczności umiejętnego wciągania operatorów w proces. Wręcz budowania zmian na bazie codziennych doświadczeń operatorów. A do tego potrzebny jest leadership.

Poprawiono: wtorek, 07 czerwca 2016 18:47

Odsłony: 324

PANI BARBARA DZIDA Z BIBBY FINANCE O WSPÓŁPRACY Z EC

Pani Barbara Dzida, Dyrektor Marketingu w Bibby Finance, podzieliła się z nami swoją opinią o zrealizowanych dwóch projektach dla jej firmy:
"Konsultanci EC przeprowadzili dla nas projekt w ramach którego badaliśmy co stanowi faktyczną wartość dla naszych istniejących klientów. Od dłuższego czasu nasi handlowcy sygnalizowali odmienne oczekiwania potencjalnych klientów, jednak zawsze były to ogólniki. Zanim zdecydowaliśmy się wprowadzić jakiekolwiek zmiany w naszych produktach i procesach obsługi klienta chcieliśmy dowiedzieć się więcej o faktycznych oczekiwaniach grupy docelowej. Badania przeprowadzone przez Executive-Conversation pozwoliły nam dokładnie sprecyzować co jest ważne dla klientów i rozpocząć proces niezbędnych zmian organizacyjnych i procesowych mających na celu zmianę strategii firmy, oraz większe ukierunkowanie na klienta.

Od lat, specjalnie dla naszych klientów, organizujemy wieczory inspiracji biznesowych na których poruszamy tematy bliskie każdemu przedsiębiorcy prowadzącemu swój własny biznes. Na jeden z takich wieczorów zaprosiliśmy w 2016 roku jako mówcę i facylitatora Janusza Kamieńskiego, który przeprowadził wystąpienie pt. „Czy na pewno wiesz, za co chcą płacić Twoi klienci”. Pomysł zagłębienia się w tajniki relacji z klientami z perspektywy strategii i budowania przewagi konkurencyjnej okazał się strzałem w dziesiątkę. Uczestnicy zaangażowali się w warsztaty i dyskusję do tego stopnia, że nie pozwolili Januszowi zakończyć swojego wystąpienia, które przedłużone zostało w zwiąku z tym o całą godzinę! Dzięki całemu wieczorowi i doskonale przeprowadzonemu wystąpieniu, uczestnicy wynieśli ze spotkania cenne wskazówki dla swojego biznesu."Bardzo dziękujemy za tak miłe słowa!

Poprawiono: piątek, 17 czerwca 2016 13:39

Odsłony: 224

Executive-Conversation © 2004 - 2016. All rights reserved.