04
Kwi

CARPOL pierwszym klientem JDA Connect!

Nasz klient Carpol, którego realizujemy projekty doradcze, stał się jednocześnie naszym pierwszym klientem jednocześnie zamawiającym u nas produkcję wiązek. Nie zawodzimy ani w jednym, ani w drugim... :-)

31
Paź

Rozwój kierowników Copackingu w DANONE

Kierownictwo Copacking też trzeba szkolić! Zwłaszcza, ze wyzwania są nie małe, a wynikają z coraz liczniejszej grupy Ukraińców zatrudnianych na produkcji razem z Polakami. Jak skutecznie angażować ludzi? Jak przekonywać ich do pracy nad podnoszenie efektywności? Jak podnosić jakość współpracy? A wszystko to w międzynarodowym środowisku, w którym trudno o wspólny język i kulturę pracy. Duże wyzwanie...

30
Paź

Wywiad z Januszem Kamieńskim w Win-Win City

"Czego miasta powinny się uczyć od firm?". Pod takim tytułem ukazał się wywiad z Januszam Kamieńskim na portalu poświęconym rozwojowi miast. Janusz opowiada o tym czym jest citizen experience i jak zastosować metodykę customer experience management do rozwoju miast.

22
Paź

Warsztaty strategiczne dla zespołu HR w Stena Recycling

Prowadzimy warsztaty strategiczne "HR na usługach biznesu" dla międzynarodowego zespołu HR menedżerów ze Stena Recycling. Temat przewodni - najlepsze praktyki Employee Experience Management.

21
Paź

TOC, czyli Theory of Constraints dla EC

Lean Management, 6∑, TQM? Tak, to są kapitalne narzędzia mające na celu podniesienie efektywności organizacyjnej i to nie tylko na produkcji. Jest jednak narzędzie, które działa równie skutecznie, lecz znacznie szybciej. Mowa o Teorii Ograniczeń, wypracowanej przez nie żyjącego już Eliahu Goldrata. Janusz Kamieński rozpoczyna prawie roczna Akademię TOC. Chcesz się przekonać jak połączenie Teorii Ograniczeń z Customer Experience Management wpływa na skuteczność projektów rozwojowych? Zapraszamy do kontaktu na info@e-c.com.pl! Są tacy, którzy już korzystają!