PO RAZ PIERWSZY GRAMY W GAIN STRATEGY!

Chcesz wiedzieć o co chodzi - prosimy o kontakt!

Poprawiono: sobota, 23 kwietnia 2016 20:44

Odsłony: 422

MORPOL, BĘDĄCY ŚWIATOWYM LIDEREM PRODUKCJI WYROBÓW Z ŁOSOSIA DOŁĄCZA DO GRONA KLIENTÓW EC!

Wraz z konsultantami Proaktive, realizujemy program CX-Lean-Leadership, mający na celu podniesienie efektywności produkcji.

Poprawiono: środa, 01 czerwca 2016 18:45

Odsłony: 419

JAK ZAPROJEKTOWAĆ I SKUTECZNIE WDROŻYĆ PROCES RADYKALNEGO WZROSTU EFEKTYWNOŚCI NA PRODUKCJI?

Dowiedzieć się możesz od jednego z naszych klientów, u którego wdrażamy system mający na celu wzrost produktywności, przy jednoczesnej likwidacji systemu premiowego. Skontaktuj się, jeśli chcesz wiedzieć więcej. 

Poprawiono: środa, 01 czerwca 2016 18:43

Odsłony: 402

1 000 000 odsłon bloga Janusza Kamieńskiego.

Z dumą informujemy, że blog Janusza Kamieńskiego, którego głównym celem jest promocja wiedzy na temat roli KLIENTÓW w budowaniu skutecznych strategii biznesowych w epoce nadmiaru, przekroczył już 1 000 000 odsłon!

Poprawiono: sobota, 27 lutego 2016 19:52

Odsłony: 505

CO ZROBIĆ, ŻEBY KANAŁ ON-LINE NIE WPUSZCZAŁ NAS W KANAŁ?

28 stycznia na Kongresie ON-OFF, zorganizowanym przez Skill Group, Janusz Kamieński podpowiedział uczestnikom, co zrobić, żeby kanał on-line nie wpuszczał nas w kanał? W który z kanałów kontaktu z klientami inwestować i jak to robić z głową? Na czym polega experience economy i social economy i jak wykorzystać te nowe trendy w biznesie? Czym się różni zjawisko "experience the brand" od "branded experience"? Kiedy technologia zastąpi człowieka w tworzeniu doświadczeń klientów? Przedstawił także, na konkretnych przykładach z Polski i Świata, najlepsze praktyki w budowaniu przewagi konkurencyjnej w obecnej epoce nadmiaru i jakich błędów należy unikać.

 Więcej informacji ZNAJDZIESZ TUTAJ

 2016-01-28 konf ON-OFF

Poprawiono: poniedziałek, 22 lutego 2016 14:30

Odsłony: 616

Executive-Conversation © 2004 - 2016. All rights reserved.