Śniadanie biznesowe
- Details
Shaun Smith w Polsce! Na nasze zaproszenie, Shaun poprowadził 10 grudnia, 1-dniowe Seminarium dotyczące Zarządzania Doświadczeniami Klientów (CEM+). Uczestnicy – 75 polskich menedżerów, zachwyconych głębią i jakością prezentacji, zgotowało Shaunowi owację na stojąco po zakończeniu Seminarium! Więcej informacji: www.przyjaciele-klienta.pl
Harvard Business Review, w swoim specjalnym wydaniu poświęconym relacjom z klientom, publikuje artykuł Janusza Kamieńskiego i Andrzeja Łokaja Pt. „Zarządzanie bez mierzenia?”. Artykuł traktuje o najsłabszej stronie polskich przedsiębiorstw (twierdzenie oparte na wynikach badań gotowości polskiego rynku do zarządzania doświadczeniem klienta, jakie EC przeprowadziła wraz z HBRP w roku 2008), czyli stosowanie dobrze dobranych mierników jakości dostarczanych klientom doświadczeń.