EDIPRESSE

EDIPRESSE dołącza do grona klientów Executive-Conversation Polska, stając się pierwszą w Polsce firmą, która korzysta z procesu Zarządzania doświadczeniem klienta

Poprawiono: wtorek, 02 maj 2006 18:52

Odsłony: 806

Custmer Experience Management Plus (CEM+)

Konsultanci Executive-Conversation Polska zdobywają w Tallinie z rąk Shauna Smith certyfikację na stosowanie w Polsce procesu Custmer Experience Management Plus (CEM+)

Poprawiono: wtorek, 18 kwietnia 2006 14:21

Odsłony: 769

Softbank

Do grona naszych klientów dołącza Softbank, dla którego realizujemy prowadzone w bardzo dużej skali warsztaty menedżerskie.

Poprawiono: poniedziałek, 19 listopada 2012 21:50

Odsłony: 840

Perswazyjna Komunikacja - warsztaty

Kolejne spotkanie warsztatowe, udział w którym wzięła grupa top menedżerów z naszych zaprzyjaźnionych firm oraz grona naszych klientów. Kilkugodzinny warsztat pt: "Perswazyjna komunikacja" poprowadził Jon Gornstein - Prezes i założyciel Persona Global. Uczestnicy mieli okazję wziąć udział jeszcze przed warsztatem w diagnozie własnego stylu komunikacji. Diagnoza przeprowadzona została on-line, a indywidualny raport otrzymali uczestnicy już w ciągu kilku dni na spotkaniu warsztatowym.

Poprawiono: poniedziałek, 19 listopada 2012 21:50

Odsłony: 831

Perswazyjna Komunikacja w Polsce

Uzyskujemy licencję na czołowe szkolenie Persony Global – Perswazyjna Komunikacja. Tym samym Polacy dołączą do grona ponad miliona osób na całym świecie, które już korzystają z tego unikalnego, diagnostyczno-rozwojowego rozwiązania.

Poprawiono: wtorek, 14 marca 2006 12:34

Odsłony: 804

Executive-Conversation © 2004 - 2019. All rights reserved.