EDIPRESSE
Poprawiono: wtorek, 02, maj 2006 18:52
Odsłony: 1339
Custmer Experience Management Plus (CEM+)
Poprawiono: wtorek, 18, kwiecień 2006 14:21
Odsłony: 1271
Softbank
Do grona naszych klientów dołącza Softbank, dla którego realizujemy prowadzone w bardzo dużej skali warsztaty menedżerskie.
Poprawiono: poniedziałek, 19, listopad 2012 21:50
Odsłony: 1350
Perswazyjna Komunikacja - warsztaty
Kolejne spotkanie warsztatowe, udział w którym wzięła grupa top menedżerów z naszych zaprzyjaźnionych firm oraz grona naszych klientów. Kilkugodzinny warsztat pt: "Perswazyjna komunikacja" poprowadził Jon Gornstein - Prezes i założyciel Persona Global. Uczestnicy mieli okazję wziąć udział jeszcze przed warsztatem w diagnozie własnego stylu komunikacji. Diagnoza przeprowadzona została on-line, a indywidualny raport otrzymali uczestnicy już w ciągu kilku dni na spotkaniu warsztatowym.
Poprawiono: poniedziałek, 19, listopad 2012 21:50
Odsłony: 1327
Perswazyjna Komunikacja w Polsce
Poprawiono: wtorek, 14, marzec 2006 12:34
Odsłony: 1275