JAK WYGRAĆ W EPOCE NADMIARU, czyli Customer Experience Management (CEM), jako strategia na budowanie skutecznej przewagi konkurencyjnej

28 maja Executive-Conversation we współpracy z Politechniką Warszawską oraz Persona Global Polska organizuje Konferencję http://www.e-c.com.pl/konferencja/, podczas której kadra kierownicza i właściciele działających w Polsce przedsiębiorstw odkryją, jak radzić sobie z przytłaczającym nadmiarem konkurencji. Jeśli jesteś przedsiębiorcą, albo zarządzasz przedsiębiorstwem, bądź jego ważną funkcją, akurat tej konferencji przegapić nie możesz.

Poprawiono: piątek, 15 maj 2015 10:26

Odsłony: 928

800 000 odsłon bloga Janusza Kamieńskiego

Cieszymy się bardzo, że blog Janusza Kamieńskiego, którego głównym celem jest wspieranie rozwoju biznesu w Polsce, przekroczył już 800 000 odsłon!

Poprawiono: czwartek, 14 maj 2015 12:31

Odsłony: 898

Provident dołącza do grona klientów EC

Rozpoczynamy współpracę z Providentem.

Poprawiono: czwartek, 14 maj 2015 10:08

Odsłony: 852

Stena Recycling dołącza do grona klientów EC

Rozpoczynamy współpracę ze Stena Recycling.

Poprawiono: czwartek, 30 kwietnia 2015 08:17

Odsłony: 860

Ergo Hestia klientem EC

Rozpoczynamy współpracę z Ergo Hestia.

Poprawiono: czwartek, 30 kwietnia 2015 08:10

Odsłony: 821

Executive-Conversation © 2004 - 2016. All rights reserved.