Warsztaty z zakresu zaawansowanego CEM dla Play

Kontynuujemy prace doradcze i rozwojowe dla zespołu CEM w PLAY.

Poprawiono: wtorek, 19, marzec 2019 18:11

Odsłony: 238

Badania oczekiwań klientów wewnętrznych

Czy można zastosować metodykę Customer Experience Management do budowania skuteczności biznesowej konkretnego zespołu w danej firmie? Oczywiście! Właśnie zakończyliśmy badanie oczekiwań klientów wewnętrznych wobec działu ...CEM w Play! Wyniki? A, to już tajemnica handlowa... :-)

Poprawiono: wtorek, 19, marzec 2019 18:11

Odsłony: 229

WKG dołącza do grona klientów EC

Warsztatem teambuildingowym dla prawie całej załogi rozpoczynamy głęboki proces rozwojowy dla polskiej firmy WKG, specjalizującej się w wydobyciu i produkcji towarów opartych na trawertynie (Kopalnia w Raciszynie) oraz produkcji wszelkiego rodzaju wyrobów z bloków kamiennych pochodzących praktycznie z całego świata (Zakład Obróbki Kamienia w Wojkowicach). Celem jest zapewnienie radykalnego rozwoju firmy zarówno w obszarze sprzedaży i udziałów w rynku, jak i podniesienia rentowności. Do realizacji przeznaczamy zespół 5 konsultantów EC. Pracować będziemy na poziomie strategii, procesów, struktury organizacyjnej, rozwoju kompetencji, systemów raportowania itd.

Poprawiono: wtorek, 19, marzec 2019 18:11

Odsłony: 233

Kierownicy DANONE przechodzą do fazy realizacji

Dziś odbyły się kapitalne prezentacje projektów zmian wypracowane przez uczestników projektu rozwojowego dla DANONE. Serce rośnie jak widzi się zmiany w ludziach - wzrost zaangażowania, gotowości do trudnych wdrożeń i umiejętności nie tylko przygotowania, ale i przekonującego zaprezentowania własnych pomysłów. Niech tylko ich część będzie zrealizowana z powodzeniem, a ROI (zwrot z inwestycji) w projekt wyniesie tysiące procent!

Poprawiono: czwartek, 28, marzec 2019 08:52

Odsłony: 220

Badanie oczekiwań klientów Carpol

Poprawiono: wtorek, 05, marzec 2019 20:43

Odsłony: 259