Jeżeli potrzebujesz więcej informacji dotyczących firmy, oferowanych przez nas usług lub komentarza/wypowiedzi naszych ekspertów, pozostajemy do dyspozycji.
Adres email: info@e-c.com.pl
Dla Mediów
Dla mediów
EC
EC jest polską firmą doradczą, powołaną w 2004 roku przez
Agnieszkę Polską-Kamieńską oraz Janusza Kamieńskiego. Nadrzędnym celem Firmy jest wspieranie przedsiębiorstw w osiąganiu wysokiej dochodowości i przewagi konkurencyjnej. Kluczowym obszarem działalności EC jest budowanie zdolności firm i instytucji do zapewnienia ich klientom wartościowych i pożądanych przeżyć.
Unikatową specjalizacją EC jest:
- prowadzenie badań oraz analiz pozwalających na odkrycie kluczowych oczekiwań klientów wobec branży, w jakiej działa dane przedsiębiorstwo
- projektowanie pożądanych doznań i przeżyć klientów, a także wynikających z nich zmian w produktach, procesach i zachowaniach pracowników
- budowanie zdolności przedsiębiorstw do zarządzania doświadczeniem klienta (powodowanie, że klienci doświadczają zaprojektowanych wcześniej przeżyć)
EC, realizując swoją misję usprawniania efektywności biznesowej przedsiębiorstw, współpracuje z gronem wybitnych i doświadczonych menedżerów i konsultantów. Specjalizują się oni w szeregu dziedzin, jak np.: badania i audyty oczekiwań klientów, formułowanie wygrywających strategii, zarządzanie marką, projektowanie przeżyć klientów, prowadzenie warsztatów planistycznych, budowanie systemów zarządczych (MBO, BSC, mapowanie procesów itd.), branded training.
Konsultanci EC od lat posługują się w swojej działalności koncepcją zarządzania doświadczeniem klienta – Customer Experience Management (CEM). CEM to zorientowana na odczucia i osobiste doznania klientów strategia biznesowa, której celem jest zwiększenie ich lojalności oraz gotowości do rekomendowania przez nich danej firmy/marki innym. CEM zapewnia spójność pomiędzy składaną obietnicą marki, a jej rzeczywistym wizerunkiem w oczach klientów, wynikającym z faktycznych przeżyć, doznań i doświadczeń klientów.
Wyróżniające podejście EC do doradztwa strategicznego opiera się na dwóch kanonach:
- Umieszczenie klienta w centrum procesu generowania wartości danego przedsiębiorstwa tak, aby klienci doświadczali dokładnie takich doznań, za które gotowi są płacić.
- Aktywne i realne wspieranie przedsiębiorstw w budowaniu ich zdolności do osiągania planowanych rezultatów. Zaprezentowanie Raportu Odkryć i Rekomendacji jest początkiem, a nie końcem współpracy.
EC współpracuje z renomowanymi firmami i instytucjami zajmującymi się organizacyjną efektywnością:
- ShaunSmith+co – firma specjalizująca się w dziedzinie zarządzania doświadczeniami klientów (www.smithcoconsultancy.com). Jej założyciel – Shaun Smith – jest światowej sławy mówcą i konsultantem w obszarze CEM oraz twórcą następujących narzędzi stosowanych przez
EC:- Zarządzanie Doświadczeniem Klienta Plus (CEM+)
- Badanie spójności organizacyjnej (OAS – Organizational Alignment Survey)
Persona GLOBAL®, Inc. – oferująca rozwiązania pozwalające zintegrować pracowników ze strategią i procesami danej firmy; od lutego 2009 roku obecna w Polsce również pod marką Persona GLOBAL® Polska Sp. z o.o. (www.personaglobal.com)
- International Society for Performance Improvement (www.ispi.org) – międzynarodowe stowarzyszenie profesjonalnych konsultantów, specjalizujących się w obszarze Human Performance Technology
Do grona dotychczasowych klientów EC należą między innymi: Auchan,
ABG SterProjekt, Akzo Nobel, Afriso, Asseco, Bank Pekao SA, Deni Cler, ECCO, BR Edipresse, Eltel Networks, First Data, Kingspan, Macrologic, Polkomtel SA, Reckitt Benckiser, RWE, Softbank S.A..