Dla Mediów

Dla mediów

Executive-Conversation

Executive-Conversation jest polską firmą doradczą, powołaną w 2004 roku przez
Agnieszkę Polską-Kamieńską oraz Janusza Kamieńskiego. Nadrzędnym celem Firmy jest wspieranie przedsiębiorstw w osiąganiu wysokiej dochodowości i przewagi konkurencyjnej. Kluczowym obszarem działalności Executive-Conversation jest budowanie zdolności firm i instytucji do zapewnienia ich klientom wartościowych i pożądanych przeżyć.

Unikatową specjalizacją Executive-Conversation jest:

  • prowadzenie badań oraz analiz pozwalających na odkrycie kluczowych oczekiwań klientów wobec branży, w jakiej działa dane przedsiębiorstwo
  • projektowanie pożądanych doznań i przeżyć klientów, a także wynikających z nich zmian w produktach, procesach i zachowaniach pracowników
  • budowanie zdolności przedsiębiorstw do zarządzania doświadczeniem klienta (powodowanie, że klienci doświadczają zaprojektowanych wcześniej przeżyć)

 

Executive-Conversation, realizując swoją misję usprawniania efektywności biznesowej przedsiębiorstw, współpracuje z gronem wybitnych i doświadczonych menedżerów i konsultantów. Specjalizują się oni w szeregu dziedzin, jak np.: badania i audyty oczekiwań klientów, formułowanie wygrywających strategii, zarządzanie marką, projektowanie przeżyć klientów, prowadzenie warsztatów planistycznych, budowanie systemów zarządczych (MBO, BSC, mapowanie procesów itd.), branded training.

Konsultanci Executive-Conversation od lat posługują się w swojej działalności koncepcją zarządzania doświadczeniem klienta – Customer Experience Management (CEM). CEM to zorientowana na odczucia i osobiste doznania klientów strategia biznesowa, której celem jest zwiększenie ich lojalności oraz gotowości do rekomendowania przez nich danej firmy/marki innym. CEM zapewnia spójność pomiędzy składaną obietnicą marki, a jej rzeczywistym wizerunkiem w oczach klientów, wynikającym z faktycznych przeżyć, doznań i doświadczeń klientów.

Wyróżniające podejście Executive-Conversation do doradztwa strategicznego opiera się na dwóch kanonach:

  • Umieszczenie klienta w centrum procesu generowania wartości danego przedsiębiorstwa tak, aby klienci doświadczali dokładnie takich doznań, za które gotowi są płacić.
  • Aktywne i realne wspieranie przedsiębiorstw w budowaniu ich zdolności do osiągania planowanych rezultatów. Zaprezentowanie Raportu Odkryć i Rekomendacji jest początkiem, a nie końcem współpracy.

 

Executive-Conversation współpracuje z renomowanymi firmami i instytucjami zajmującymi się organizacyjną efektywnością:

  • ShaunSmith+co – firma specjalizująca się w dziedzinie zarządzania doświadczeniami klientów (www.smithcoconsultancy.com). Jej założyciel – Shaun Smith – jest światowej sławy mówcą i konsultantem w obszarze CEM oraz twórcą następujących narzędzi stosowanych przez
    Executive-Conversation:
    • Zarządzanie Doświadczeniem Klienta Plus (CEM+)
    • Badanie spójności organizacyjnej (OAS – Organizational Alignment Survey)
  • Persona GLOBAL®, Inc. – oferująca rozwiązania pozwalające zintegrować pracowników ze strategią i procesami danej firmy; od lutego 2009 roku obecna w Polsce również pod marką Persona GLOBAL® Polska Sp. z o.o. (www.personaglobal.com)

  • International Society for Performance Improvement (www.ispi.org) – międzynarodowe stowarzyszenie profesjonalnych konsultantów, specjalizujących się w obszarze Human Performance Technology

 

Do grona dotychczasowych klientów Executive-Conversation należą między innymi: Auchan,
ABG SterProjekt, Akzo Nobel, Afriso, Asseco, Bank Pekao SA, Deni Cler, ECCO, BR Edipresse, Eltel Networks, First Data, Kingspan, Macrologic, Polkomtel SA, Reckitt Benckiser, RWE, Softbank S.A..

 

Jeżeli potrzebujesz więcej informacji dotyczących firmy, oferowanych przez nas usług lub komentarza/wypowiedzi naszych ekspertów, pozostajemy do dyspozycji.
Adres email: info@e-c.com.pl

Informacja Prasowa

pdf2

Logotyp

pdf2png

Executive-Conversation © 2004 - 2016. All rights reserved.