Przyśpieszamy rozwój. Stwarzamy warunki, które pozwalają odkrywać nowe siły. Ludzi i Firmy.

Polityka plików "Cookies"

Polityka plików „cookies”

Niniejsza Polityka dotyczy plików „cookies” i odnosi się do strony internetowej, których operatorem jest Executive Conversation Polska-Kamieńska Sp. j. (zwana dalej: „stroną internetową”). Strona internetowa nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.

Czym są i do czego służą pliki „cookies”?

"Cookies" są to małe pliki tekstowe, wysyłane i przechowywane na komputerze, smartfonie czy innych urządzeniach, z których użytkownik łączy się z Internetem. Pliki te są pomocne, gdyż umożliwiają serwisowi rozpoznać urządzenie użytkownika i odpowiednio się wyświetlić. Strona internetowa korzysta z plików "cookies" z wielu powodów, np.: aby dostosować stronę do preferencji użytkowników, ułatwić nawigację oraz zapewnić skuteczność procedur bezpieczeństwa. Niektóre z tych funkcji są realizowane również przez inne rozwiązania technologiczne. Dlatego też niniejsza polityka dotycząca plików "cookies" odnosi się zarówno do typowych plików "cookies", jak i innych mechanizmów spełniających ten sam cel. „Cookies” zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer. Pliki „cookies” używane są również w celu dostosowania zawartości stron internetowych do preferencji użytkownika. Używane są także w celu tworzenia anonimowych, zagregowanych statystyk, które pomagają zrozumieć w jaki sposób użytkownik korzysta ze stron internetowych co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości, z wyłączeniem personalnej identyfikacji użytkownika.

Jakie pliki „cookies” są używane na stronie internetowej?

Stosowane są dwa rodzaje plików „cookies” – „sesyjne” oraz „stałe”. Pierwsze z nich są plikami tymczasowymi, które pozostają na urządzeniu użytkownika, aż do wylogowania ze strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki pozostają na urządzeniu użytkownika przez czas określony w parametrach plików „cookies” albo do momentu ich ręcznego usunięcia przez użytkownika. Pliki „cookies” wykorzystywane przez partnerów operatora strony internetowej, w tym w szczególności użytkowników strony internetowej, podlegają ich własnej polityce prywatności.

Czy pliki „cookies” zawierają dane osobowe?

Dane osobowe gromadzone przy użyciu plików „cookies” mogą być zbierane wyłącznie w celu wykonywania określonych funkcji na rzecz użytkownika. Takie dane są zaszyfrowane w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osobom nieuprawnionym.

Usuwanie plików „cookies”

Standardowo oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych domyślnie dopuszcza umieszczanie plików „cookies” na urządzeniu końcowym. Ustawienia te mogą zostać zmienione w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików „cookies” w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym przesłaniu na urządzenie użytkownika. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików „cookies” dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej). Ograniczenie stosowania plików „cookies”, może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronie internetowej. Więcej informacji na temat plików cookies dostępnych jest pod adresem http://www.aboutcookies.org (strona dostępna w języku angielskim) lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.

Poprawiono: wtorek, 27, sierpień 2013 13:11

Odsłony: 11483

Kontakt

Uprzejmie informujemy, że działalność prowadzoną pod nazwą Executive-Conversation Polska-Kamieńska s.j. zakończyliśmy z dniem 31 marca 2019. Od 1 kwietnia 2019 kontynuujemy ją pod nazwą EC sp. z o.o..

EC sp. z o.o.

ul. Domaniewska 17/19, lok. 133
02-672 Warszawa
info@e-c.com.pl

KONTAKT Z KLIENTAMI

Janusz Kamieński, CEO: +48 502 165 850

NIP: 521-385-75-89
KRS: 0000773315

Poprawiono: wtorek, 02, kwiecień 2019 08:02

Odsłony: 8139

Dla Mediów

Dla mediów

EC

EC jest polską firmą doradczą, powołaną w 2004 roku przez
Agnieszkę Polską-Kamieńską oraz Janusza Kamieńskiego. Nadrzędnym celem Firmy jest wspieranie przedsiębiorstw w osiąganiu wysokiej dochodowości i przewagi konkurencyjnej. Kluczowym obszarem działalności EC jest budowanie zdolności firm i instytucji do zapewnienia ich klientom wartościowych i pożądanych przeżyć.

Unikatową specjalizacją EC jest:

  • prowadzenie badań oraz analiz pozwalających na odkrycie kluczowych oczekiwań klientów wobec branży, w jakiej działa dane przedsiębiorstwo
  • projektowanie pożądanych doznań i przeżyć klientów, a także wynikających z nich zmian w produktach, procesach i zachowaniach pracowników
  • budowanie zdolności przedsiębiorstw do zarządzania doświadczeniem klienta (powodowanie, że klienci doświadczają zaprojektowanych wcześniej przeżyć)

 

EC, realizując swoją misję usprawniania efektywności biznesowej przedsiębiorstw, współpracuje z gronem wybitnych i doświadczonych menedżerów i konsultantów. Specjalizują się oni w szeregu dziedzin, jak np.: badania i audyty oczekiwań klientów, formułowanie wygrywających strategii, zarządzanie marką, projektowanie przeżyć klientów, prowadzenie warsztatów planistycznych, budowanie systemów zarządczych (MBO, BSC, mapowanie procesów itd.), branded training.

Konsultanci EC od lat posługują się w swojej działalności koncepcją zarządzania doświadczeniem klienta – Customer Experience Management (CEM). CEM to zorientowana na odczucia i osobiste doznania klientów strategia biznesowa, której celem jest zwiększenie ich lojalności oraz gotowości do rekomendowania przez nich danej firmy/marki innym. CEM zapewnia spójność pomiędzy składaną obietnicą marki, a jej rzeczywistym wizerunkiem w oczach klientów, wynikającym z faktycznych przeżyć, doznań i doświadczeń klientów.

Wyróżniające podejście EC do doradztwa strategicznego opiera się na dwóch kanonach:

  • Umieszczenie klienta w centrum procesu generowania wartości danego przedsiębiorstwa tak, aby klienci doświadczali dokładnie takich doznań, za które gotowi są płacić.
  • Aktywne i realne wspieranie przedsiębiorstw w budowaniu ich zdolności do osiągania planowanych rezultatów. Zaprezentowanie Raportu Odkryć i Rekomendacji jest początkiem, a nie końcem współpracy.

 

EC współpracuje z renomowanymi firmami i instytucjami zajmującymi się organizacyjną efektywnością:

  • ShaunSmith+co – firma specjalizująca się w dziedzinie zarządzania doświadczeniami klientów (www.smithcoconsultancy.com). Jej założyciel – Shaun Smith – jest światowej sławy mówcą i konsultantem w obszarze CEM oraz twórcą następujących narzędzi stosowanych przez
    EC:  
    • Zarządzanie Doświadczeniem Klienta Plus (CEM+)
    • Badanie spójności organizacyjnej (OAS – Organizational Alignment Survey)
  • Persona GLOBAL®, Inc. – oferująca rozwiązania pozwalające zintegrować pracowników ze strategią i procesami danej firmy; od lutego 2009 roku obecna w Polsce również pod marką Persona GLOBAL® Polska Sp. z o.o. (www.personaglobal.com)

  • International Society for Performance Improvement (www.ispi.org) – międzynarodowe stowarzyszenie profesjonalnych konsultantów, specjalizujących się w obszarze Human Performance Technology

 

Do grona dotychczasowych klientów EC należą między innymi: Auchan,
ABG SterProjekt, Akzo Nobel, Afriso, Asseco, Bank Pekao SA, Deni Cler, ECCO, BR Edipresse, Eltel Networks, First Data, Kingspan, Macrologic, Polkomtel SA, Reckitt Benckiser, RWE, Softbank S.A..

Poprawiono: wtorek, 08, październik 2013 15:29

Odsłony: 4679