Przyśpieszamy rozwój. Stwarzamy warunki, które pozwalają odkrywać nowe siły. Ludzi i Firmy.

Doradcy

EC to firma doradztwa strategicznego i procesowego. Dlatego też, tym bardziej sami doceniamy korzyści płynące z porad od osób znających się na rzeczy. Powołaliśmy do życia Grupę Doradców EC, z której opinii i porad korzystamy w szczególnie ważnych sytuacjach dla firmy.
Oto członkowie naszej Grupy Doradczej:

  • Tomasz Magda,

    Partner w Amrop Hever

    Doświadczony doradca i Head-hunter.

    Wykształcenie:

    W 1990 uzyskał stopień Bachelor of Arts (BA) w zakresie Studiów Wschodnioeuropejskich w Columbia College Columbia University.

    Doświadczenie zawodowe:

    W 1994 rozpoczął pracę w firmie, która przekształciła się w Amrop Hever Group. Jego zainteresowania oraz doświadczenia zawodowe wiążą się z: firmami rodzinnymi, usługami specjalistycznymi oraz branżą IT/telekomunikacyjną. W latach 1990 był współzałożycielem
    oraz sprawował obowiązki zarządcze i nadzorcze w trakcie powstawania oraz początkowej fazie rozwoju największej w Polsce organizacji zarządzania zasobami ludzkimi East Net, partnera czołowych światowych firm w dziedzinie szkoleń, zarządzania wynagrodzeniami i bonusami oraz outsourcingu.

  • Krzysztof Maurycy Olszowski

    Prezes SoftProduct Sp. z o.o.

    Posiada ponad dwudziestopięcioletnie doświadczenie w branży informatycznej jak również doskonałą wiedzę oraz praktykę w zarządzaniu firmami, które obejmują planowanie strategiczne, analizę systemów zarządzania zasobami oraz projektowanie systemów baz danych.

    Wykształcenie:

    Absolwent Wydziału Matematyki i Informatyki UW, 1983.

    Doświadczenie zawodowe:

    Członek zespołu ekspertów Banku Światowego, prowadzącego audyt systemów informatycznych w Ministerstwie Zdrowia.
    Kierował wdrażaniem szeregu dużych systemów informatycznych, w tym w dziedzinie controllingu oraz zarządzania procesami.
    Członek Polskiego Towarzystwa Informatycznego.

  • Dariusz Rosłon

    Wiceprezes i Dyrektor Zarządzający SoftProduct Sp. z o.o.

    Posiada ponad dwudziestoletnie doświadczenie w branży informatycznej oraz wyjątkową wiedzę oraz praktykę w zakresie analizy systemowej oraz projektowania systemów baz danych.

    Wykształcenie:

    Absolwent Wydziału Matematyki i Informatyki UW, 1987.

    Doświadczenie zawodowe:

    Kierował wdrażaniem szeregu dużych systemów informatycznych w tym w dziedzinie controllingu oraz zarządzania procesami, realizowanych m.in. dla: Naczelnego Sądu Administracyjnego, APCO Sp. z o.o., Państwowej Inspekcji Ochrony Środowiska, itp.
    Członek Polskiego Towarzystwa Informatycznego.

  • Andrzej Uryga

    Temporary CEO w Dairy Queen Poland

    Wieloletnie doświadczenia w doradztwie oraz zarządzaniu.

    Wykształcenie:

    - Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie, Informatyka
    - Uniwersytet Jagielloński, Filozofia

    Doświadczenie i projekty:

    W latach 90-tych realizował projekty doradcze w branży księgarskiej. W latach 2004-2007 pracował jako Dyrektor sprzedaży w EMPIK,
    od 2007 roku w Drogeriach Natura, Polbita Sp. z o.o.

Partnerzy

Naszą strategią jest oparcie oferowanych rozwiązań na doświadczeniach naszych konsultantów. Niemniej współpracujemy również z najlepszymi międzynarodowymi i polskimi organizacjami, które cieszą się uznaniem i wzbogacają nasz know-how.

  • ISPI (International Society for Performance Improvement):

    Istniejące od 1962 International Society for Performance Improvement (ISPI) (www.ispi.org) jest wiodącym międzynarodowym stowarzyszeniem, zajmującym się doskonaleniem efektywności biznesowej przedsiębiorstw (organizational performance).  
    ISPI zrzesza ponad 10 000 specjalistów z całego świata. Misją ISPI jest rozwijanie umiejętności zrzeszonych w organizacji specjalistów oraz propagowanie koncepcji „Human Performance Technology” (HPT). Stowarzyszenie realizuje swoją misję poprzez organizowanie corocznych ogólnoświatowych konferencji, warsztatów, kursów, wydawanie publikacji książkowych i czasopism, prowadzenie badań.

    Human Performance Technology (HPT) to systemowe podejście do kwestii doskonalenia efektywności i kompetencji, charakteryzujące się wykorzystaniem konkretnych procedur oraz strategii rozwiązywania problemów. HPT to proces selekcji, analizy, projektowania, rozwoju, wdrażania oraz oceny rozwiązań, które w efektywniejszy sposób wpływają na zachowania ludzi i skuteczność biznesową ich organizacji. HPT łączy trzy podstawowe procesy: analizę warunków efektywności, analizę związków przyczynowo-skutkowych w badanym systemie oraz proces wyboru rozwiązań, które można zastosować w odniesieniu do indywidualnych pracowników, zespołów oraz całych organizacji. HPT stanowi dla konsultantów EC jedno ze źródeł know-how oraz metodyki pracy z klientami.

  • Persona GLOBAL Inc.

    Persona GLOBAL®, Inc. (www.personaglobal.com) to organizacja oferująca sprawdzone rozwiązania, pozwalające integrować strategie, procesy oraz personel danego przedsiębiorstwa.

    Nadrzędną misją Persona GLOBAL® jest zapewnienie firmom odpowiednich metodologii, umożliwiających uzyskanie efektu synergii na drodze do realizacji ich strategii. Strategie są realizowane przez ludzi, a każda strategia bez właściwego wdrożenia skazana jest nieuchronnie na porażkę. Dzięki współpracy z ponad tysiącem licencjonowanych specjalistów w ponad 50 krajach Persona GLOBAL® oferuje zestawy rozwiązań dostosowane do specyfiki kulturowej konkretnych rynków. Charakteryzują się one wspólnym, globalnym podejściem do rozwiązywania kluczowych problemów biznesowych.

    Persona GLOBAL® koncentruje swoją uwagę na następujących obszarach rozwoju organizacji w powiązaniu z rozwojem osobistym i zawodowym pracowników:

    • Tworzenie i realizacja strategii
    • Rozwój umiejętności przywódczych
    • Rozwój umiejętności zarządczych
    • Rozwój umiejętności zarządzania zespołami sprzedażowymi
    • Budowanie spójności organizacyjnej
    • Gotowość organizacji do zmian
    • Rozwój relacji partnerskich
    • Wydajność osobista i zespołowa
    • Zarządzanie talentami w organizacji
    • Systemy nagradzania i motywacji
    • Umiejętności skutecznego przekonywania
    • Umiejętności negocjacji
    • Sprzedaż
    • Zarządzanie doświadczeniem klienta
    • Planowanie sukcesji

     

    EC współpracuje z Persona GLOBAL® od samego początku, to jest od 2004 roku.

  • Smithconsulting+co

    ShaunSmith+co (www.shaunsmithco.com) to firma konsultingowa oferująca pomoc klientom, którzy za podstawowe źródło wyróżniania się na rynku uznają markę oraz budowanie przeżyć i doświadczeń własnych klientów. Firma zapewnia najnowocześniejsze rozwiązania w zakresie kształtowania doświadczeń klientów, połączone z indywidualnym i elastycznym podejściem, jakie może zapewnić jedynie niewielka firma doradcza.

    ShaunSmith+co jest kierowana przez Shauna Smith, który współpracuje z wybraną grupą doświadczonych, niezależnych konsultantów. Każdy z nich oferuje konkretny zakres doświadczeń i umiejętności, pomagając firmom w opracowywaniu i wdrażaniu programów budowania przeżyć klientów. Dzięki takiemu podejściu firma zapewnia najlepsze połączenie oferowanych zasobów bez konieczności ponoszenia dodatkowych kosztów, jakie pociąga za sobą niejednokrotnie współpraca z większymi organizacjami.

    Od 2006 roku EC jest partnerem ShaunSmith+co w projektach związanych z budowaniem wizerunku marki poprzez kształtowanie doświadczeń klientów, posługując się przy tym procesem CEM+.

    CEM+ (Customer Experience Management Plus) – to wszechstronne narzędzie, które pomaga w:

    • ocenie przeżyć klientów w kontaktach z daną firmą oraz zrozumieniu ich oczekiwań i tego co cenią
    • dokonaniu oceny stopnia, w  jakim oczekiwania i wartości ważne dla klientów są faktycznie dostarczane przez daną firmę (określenie stopnia, do jakiego spełniona jest obietnica marki)
    • uzyskaniu zdolności danej firmy do kształtowania przeżyć klientów
    • uzyskaniu spójności pomiędzy organizacją a jej strategią

    Shaun Smith see video

    Shaun Smith podczas konferencji

  • THINKTANK

    THINKTANK (www.mttp.pl) jest platformą wymiany doświadczeń i miejscem dyskusji o efektywnym zarządzaniu.
    Misją THINKTANK jest inspirowanie liderów biznesu, polityki i administracji. EC wspiera THINKTANK
    od samego początku jego istnienia. Współpracujemy m.in. w zakresie realizacji badań rynkowych, organizacji spotkań i warsztatów, przygotowywania publikacji, wystąpień publicznych. Konsultanci EC:
    Agnieszka Polska-Kamieńska i Janusz Kamieński działają w Radzie Ekspertów THINKTANK.

Zespół

Zgodnie ze słownikową definicją - Synergia to: „dodatkowa energia wyprodukowana przez dwoje ludzi łączących swoją energię oraz pomysły...” Ponieważ wierzymy, że nikt nie ma wyłącznego monopolu
na rację, uważamy, że najlepsze rozwiązania powstają dzięki wymianie pomysłów właściwych ludzi.
Dlatego też, do współpracy w opracowaniu strategii firmy oraz jej kluczowych produktów, odpowiadających wymogom rynku, zaprosiliśmy grupę ludzi biznesu legitymujących się osiągnięciami w różnych dziedzinach.

Założycielami i właścicielami firmy są: Agnieszka Polska-Kamieńska i Janusz Kamieński. Wiedzę i umiejętności szlifowali w biznesie od początku lat 90-tych, pracując w międzynarodowym środowisku.

Kim jesteśmy?

Sukcesu nie osiąga się przypadkiem. Doświadczenie, praca, kreatywność, błysk geniuszu, intuicja, szczęście… wymieniać można sporo. I choć jeden z tych czynników może być decydujący, sukces zawsze jest systemowym, trwającym latami procesem. Jak zaoszczędzić ten cenny czas?
Wystarczy spojrzeć szerzej… ale nie tylko z własnej perspektywy.

Jesteśmy firmą doradczą o dość nietypowym podejściu. Rozumiemy, że same rady bywają frustrujące. Ktoś z miną „przecież to takie proste” przekazuje raport odkryć i wniosków, znikając w kluczowym momencie wprowadzania zmian. My zostajemy. Po przeanalizowaniu sytuacji i wyznaczeniu kierunku zmian, wspólnie pracujemy nad osiągnięciem najlepszych z możliwych rezultatów. Bierzemy na siebie współodpowiedzialność za realizację celów naszych klientów.

Doświadczenie i wiedza to nasze atuty. Przez lata pracując w międzynarodowym środowisku intuicję, tak ważną w biznesie, połączyliśmy z praktyką. W 2004 roku, kiedy zakładaliśmy EC, wiedzieliśmy, że będziemy mogli podzielić się sprawdzonymi rozwiązaniami. Nasze know-how to umiejętność czerpania z globalnych rozwiązań i sprawne zarządzanie zmianą.

Dokąd idziemy?

Ciągły rozwój wpisany jest w naszą firmę. Doradzając innym, sami nieustannie ufamy sile zmiany.
To ona pcha nas do przodu i co dzień sprawia, że praca staje się pasją. Naszą misją jest poszukiwanie punktów przyłożenia dźwigni w ludziach i organizacjach, celem ich rozwoju i zwiększania dochodowości.
Wiemy jak można to osiągnąć. Tylko integracja trzech sił – ludzi, procesów i strategii sprawia, że firma ciągle idzie do przodu.

Lata doświadczeń nauczyły nas jak zarządzać zmianą. To proces, w którym teoretycznie poszczególne elementy są oczywiste i proste. Kluczem jest jednak wiedza, która pozwala nam dostosować narzędzia do konkretnych działań w firmie. Wiedzieć, kiedy wskazane jest szybsze tempo, a kiedy lepiej sprawdzi się metoda małych kroków. Znać wartości firmy i jej klientów. Opierać się na międzynarodowych rozwiązaniach i czerpać z nich know-how.

 Zapraszamy do współpracy. 

Załoga

My o sobie – Załoga

Sukcesu nie osiąga się przypadkiem. Doświadczenie, praca, kreatywność, błysk geniuszu, intuicja, szczęście… wymieniać można sporo. I choć jeden z tych czynników może być decydujący, sukces zawsze jest systemowym, trwającym latami procesem. Jak zaoszczędzić ten cenny czas? Wystarczy spojrzeć szerzej… ale nie tylko z własnej perspektywy.

Jesteśmy firmą doradczą o dość nietypowym podejściu. Rozumiemy, że same rady bywają frustrujące. Ktoś z miną „przecież to takie proste” przekazuje raport odkryć i wniosków, znikając w kluczowym momencie wprowadzania zmian. My zostajemy. Po przeanalizowaniu sytuacji i wyznaczeniu kierunku zmian, wspólnie pracujemy nad osiągnięciem najlepszych z możliwych rezultatów. Bierzemy na siebie współodpowiedzialność za realizację celów naszych klientów.

 Zapraszamy do współpracy. 

Więcej artykułów…

  1. Opinie klientów