Przyśpieszamy rozwój. Stwarzamy warunki, które pozwalają odkrywać nowe siły. Ludzi i Firmy.

ZAKOŃCZYLIŚMY IV EDYCJĘ BADANIA CEM+

Kliknij, aby pobrać Raport z badania

 

Celem badania jest odkrycie::
- czym wyróżniają się od innych firmy cieszące się największym przyrostem dochodowości,
- mocnych i słabych stron polskich przedsiębiorstw w budowaniu przewagi konkurencyjnej
  w dzisiejszych czasach,
- sposobów na jak najszybsze wyróżnienie się na tle konkurencji najtańszym dla siebie kosztem.

Pierwsza edycja badania przeprowadzona została w roku 2008 przez Janusza Kamieńskiego z EC oraz Shauna Smith ze smithconsulting&Co. Druga edycja badania została przeprowadzona w roku 2010, gdy kryzys zebrał już swoje żniwa. Badanie pozwoliło m.in. odkryć czym charakteryzowały się firmy, które pomiędzy rokiem 2008 a 2010 osiągnęły największą dochodowość. Kolejna edycja badania została zrealizowana w 2013 i pomogła zdefiniować nowe wyzwania, przed którymi stanęły polskie przedsiębiorstwa w obszarze zarządzania doświadczeniami klientów. Badanie przeprowadzone w 2016 roku przyniosło ciekawe zmiany wśród czynników, które w ciągu ostatniego roku wpłynęły w największym stopniu na wzrost dochodowości działających w Polsce przedsiębiorstw. Spójrz na infografikę poniżej. 

Dzięki prowadzonym badaniom polskiego rynku, potrafimy odkryć i podpowiedzieć naszym klientom, jak szybko wyróżnić się na tle konkurencji, poprzez koncentrację na tych czynnikach, które ułatwiają maksymalizację zysku, przy minimalnych inwestycjach.

Od 2008 roku, kiedy EC przeprowadziła pierwsze badanie, w świecie polskiego biznesu rośnie popularność haseł Customer Experience, Customer Experience Management czy Zarządzanie doświadczeniem klienta. Jednak jak pokazują kolejne fale badania liczba osób, która dokładnie rozumie, czym jest CX, CEM rośnie znacznie wolniej niż popularność samych nazw i haseł.

Zapraszamy po więcej informacji!
Kontakt: info@e-c.com.pl

Customer Experience (CX), oraz CX Management (CEM). Zarządzanie doświadczeniem klienta (ZDK)

Więcej wiedzy na temat zarządzania doświadczeniami klientów:
Harvard BusinessReview Polska 
"Debata dotycząca CEM z udziałem Janusza Kamieńskiego, Bernda Schmitt i szeregu menedżerów wiodących polskich firm" 
"Projektowanie pożądanych doświadczeń klientów"
THINKTANK 
"Czas pomyśleć strategicznie o doświadczeniach klientów" 
"Zarządzanie doświadczeniem klientów: gra o lojalność i zaufanie"

Wiedza

Multimedia

Jesteśmy firmą doradczą o dość nietypowym podejściu. Rozumiemy, że same rady bywają frustrujące. Ktoś z miną „przecież to takie proste" przekazuje raport odkryć i wniosków, znikając w kluczowym momencie wprowadzania zmian. My zostajemy. Po przeanalizowaniu sytuacji i wyznaczeniu kierunku zmian, wspólnie pracujemy nad osiągnięciem najlepszych z możliwych rezultatów. Bierzemy na siebie współodpowiedzialność za realizację celów naszych klientów.

Wideoreferencje

Jesteśmy firmą doradczą o dość nietypowym podejściu. Rozumiemy, że same rady bywają frustrujące. Ktoś z miną „przecież to takie proste" przekazuje raport odkryć i wniosków, znikając w kluczowym momencie wprowadzania zmian. My zostajemy. Po przeanalizowaniu sytuacji i wyznaczeniu kierunku zmian, wspólnie pracujemy nad osiągnięciem najlepszych z możliwych rezultatów. Bierzemy na siebie współodpowiedzialność za realizację celów naszych klientów. Oto opinie niektórych naszych klientów o współpracy z EC.

Linki

CEM Professionals

http://www.linkedin.com/groups?home=&gid=894087&trk=anet_ug_hm 

Grupa dyskusyjna osób, profesjonalnie zajmujących się zarządzaniem doświadczeniem klienta

The Customer Management Community’s

www.insightexec.com


Największy serwis CRM-owy w Europie, dostarczający ciekawych danych, informacji, porad i analiz przypadków. Pomaga swoim członkom we wprowadzaniu u siebie najlepszych praktyk, zwiększaniu zwrotu z inwestycji w doświadczenia klientów.

Customer Think’s

www.customerthink.com


Jedna z najlepszych na świecie wirtualna społeczność zajmująca się zarządzanie relacjami z klientami (Customer Relationship Management)

eCCustomerServiceWorld’s

www.ecustomerserviceworld.com


Największa na świecie onlinowa organizacja mająca na celu krzewienie bajlepszych praktyk w zakresie obsługi klienta. Na tym portalu znajdziesz najwięcej ciekawych wpisów dokonanych przez osoby profesjonalnie zajmujące się strategicznym podejściem do obsługi klienta, CRM, CEM i call center.

GCCRM’s

www.greaterchinacrm.org


GCCRM jest największą organizacją w Chinach zajmującą się relacjami z klientami. Znajdziesz tu doskonałe artykuły z zakresu CRM i CEM.

Harvard Business Review Polska

www.hbrp.pl


Jedno z najlepszych na świecie i w Polsce źródeł artykułów na temat zarządzania doświadczeniami, tworzenia i wdrażania strategii, marketingu, leadershipu oraz rozwoju ludzi i organizacji.

Interbrand’s

www.brandchannel.com


Znaczna ilość artykułów i dyskusji we wszystkich tematach związanych z marką

International Society for Performance Improvement

www.ispi.org

Międzynarodowa organizacja konsultantów specjalizujących się w dziedzinie Human oraz Organizational Performance

Persona GLOBAL®

www.personaglobal.com


Dostarcza sprawdzonych narzędzi diagnostycznych, prowadzących do zwiększania efektywności biznesowej zarówno całych organizacji, jak również pracowników i zespołów. Narzędzia Persona GLOBAL® dostępne są w ponad 50 państwach ze wszystkich kontynentów, w tym od 2004 roku również w Polsce.

Persona GLOBAL® Polska Sp. z o.o.

www.personaglobal.pl


Jeden z dwóch, obok EC dystrybutorów narzędzi Persona GLOBAL® w Polsce. Specjalizuje się diagnozowaniu i rozwijaniu kompetencji ludzi i zespołów.

Smithconsulting+co

www.smithcoconsultancy.com

Jedna z najwybitniejszych na świecie firm specjalizujących się w dziedzinie zarządzania doświadczeniami klientów.

Supply Chain Brain

www.supplychainbrain.com


Strona internetowa poświęcona zarządzaniu łańcuchem dostaw. Mnóstwo najświeższych informacji, wiedzy, przykładów – szczególnie w obszarze mierzalności.

THINKTANK

www.thinktankmagazine.pl


Więcej niż tylko kwartalnik dla biznesu i administracji! THINKTANK to społeczność osób zajmujących się najnowszymi i najskuteczniejszymi praktykami w dziedzinie rozwoju organizacji, ofertując platformę do dyskusji o najnowszych trendach w biznesie i gospodarce.

TNS Global

www.tnsglobal.pl

Polski oddział jednej z największych i najlepszych firm zajmujących się badaniami rynku, klientów i konsumentów, a także trendów w ekonomii, gsopodarce, polityce i społeczeństwie.

Webster Buchanan’s

www.websterb.com


Warto zajrzeć na tę stronę w poszukiwaniu informacji w obszarze spójności organizacyjnej, CRM i usprawniania procesów.

Więcej artykułów…

  1. Książki
  2. Artykuły