Produkty i usługi
Specjalizujemy się w czterech obszarach
Doradztwo strategiczne
Uwzględniając cele biznesowe klientów i znając obecną sytuację (patrz audyty), realizujemy działania doradcze, które skutkują wypracowaniem konkretnych, realnych i możliwych do wdrożenia rozwiązań. Nasze działania prowadzimy...
Customer Experience Management (CEM)
Doradztwo w zakresie CX (Customer Experience) oraz CEM (Customer Experience Management) to obszary, w których specjalizujemy się od 2004 roku, czyli od początku działalności naszej firmy. Już wtedy grono konsultantów...
Employee Experience Management
Doświadczenia klientów generują ci pracownicy, którzy mają na co dzień z nimi kontakt. Ich działania jednak zależą od doświadczeń, jakie tworzą im ich przełożeni oraz pracownicy back-office. W skutecznych organizacjach...
Rozwój umiejętności dialogu i budowania relacji
Niezależnie od rodzaju organizacji, ich strategii, jakości procesów, czy kultur organizacyjnych, umiejętność prowadzenia dialogu i budowania skutecznych relacji biznesowych, zawsze pomaga w realizacji zakładanych celów. Mało tego, umiejętności te...