Nasza Idea

Nasza idea

Emocje – często ukrywamy je przed innymi, ale to one decydują o tym, co robimy i jakie podejmujemy decyzje. Radość, zachwyt…, ale i rozczarowanie, niedowierzanie. Emocje to nic innego jak chwytanie za serce. A to, co raz się tam znajdzie zapada w naszych głowach, mówimy o tym, dzieli się tym z innymi.

Conversation to pierwszy człon naszej nazwy. Nasze działania to swoisty dialog, w który nasz rozmówca jest na pierwszym miejscu. Wsłuchujemy się w jego potrzeby, przewidujemy dalsze działania, wyprzedzamy myśli. To umiejętności, dzięki którym potrafimy schwytać emocje Twoich klientów, czyli naszych Executive.

Dbałość o firmę to dbałość o jej klientów. Za każdym razem, gdy wybiorą produkt lub usługę, muszą czuć, że dokonali najlepszego wyboru. Zabieramy klientów w podróż po ich najlepszych emocjach, tak by chcieli podzielić się swoim wrażeniami z innymi.

Znamy dokładny plan tej podróży, której celem jest sukces firmy, naczelną zasadom wykorzystywanie potencjału ludzi i organizacji, a podstawowym narzędziem zarządzanie doświadczeniem klienta i budowanie spójności marki. W tę podróż możemy zabrać Ciebie, Twoich pracowników i klientów.

 

 

 

Twój Kierunek

Twój kierunek

Od lat zarządzamy zmianą na globalnym rynku. Jeżeli stawiasz przed swoją firma nowe cele, my pomożemy je zrealizować krok po kroku.

 

  • Zwiększenie lojalności klientów
  • Wyróżnienie firmy na konkurencyjnym rynku
  • Przeczuwanie potrzeb klientów
  • Jasna, precyzyjna i efektywna strategia (nie tylko na papierze)
  • Dopasowanie narzędzi do działań firmy
  • Stworzenie efektywnego i zmotywowanego zespołu
  • Odpowiednie wykorzystanie potencjału firmy i jej pracowników
  • Najwyższy poziom zarządzania

Jeżeli jesteś na tej stronie i szukasz pomysłu na zmiany w swojej firmie, już zrobiłeś pierwszy krok. Doceniamy to, gdzie jesteś teraz, ale chcemy Cię zabrać tam, gdzie nikogo jeszcze nie ma. To jest nasz cel.

 

 

 

Narzędzia

Narzędzia

Aby osiągnąć założenia łańcucha Serwis-Profit poprzez budowanie zdolności przedsiębiorstwa do zarządzania doświadczeniem klienta (CEM) wykorzystujemy szereg narzędzi, m.in.:

  • Badania Klientów
  • Warsztaty Statystyczne
  • Warsztaty Planistyczne
  • Warsztaty Kreatywne
  • Inspirujące Wystąpienia
  • Projektowanie : … …
  • Branded Training

Nie znamy się na wszystkim

Niektóre elementy ...

CEM

Customer Experience Management

Proces budowania zdolności przedsiębiorstw do zarządzania doświadczeniem klienta to Customer Experience Management (CEM). W Polsce stosujemy jego założenia już od 2006 roku, będąc pionierami na tym rynku. Zdolność do zarządzania doświadczeniem klienta osiąga się, poprzez sekwencję… :

cem-3

Audyt doświadczeń klientów
…czyli planowanie podróży

Ludzie mówią jedno, robią drugie. Dlatego my, jako jedyni na rynku, nie analizujemy tego co mówią nam ludzi, tylko skupiamy się na tym, co robią.

Nasz audyt to podroż z klientem ścieżką jego zachowań i doświadczeń. Obserwujemy jego kroki na tyle długo, by przewidzieć następne i wskazać pożądany kierunek. Kluczem zawsze będą dla nas postawy, reakcje i emocje, przekładając czyny nad werbalne deklaracje.

Definiowanie strategii marki
…czyli co zrobić, by oczekiwania nie przerosły efektów

Najważniejszym sprawdzianem marki jest moment jej zejścia z billboardów, ogłoszeń i spotów „na ziemię”. Dbamy, by było to miękkie lądowanie. Gdy marka, firma zaczyna współistnieć z klientem musi spełnić złożoną obietnicę. Dlatego zamiast tworzyć ideologię do mitów, koncentrujemy się na ludziach, jako odbiorcach i dostawcach markowych doświadczeń. Takie podejście jest gwarantem sukcesu firmy i zadowolenia klientów.

Projektowanie doświadczeń klientów
…czyli podróż doświadczeń i emocji

Na tym polu nie mamy sobie równych. Dostarczamy narzędzia, które pozwalają racjonalnie mierzyć emocje. Doskonale wiemy jak powinny być zaprojektowane doświadczenia klientów, by wyróżniały markę lub firmę na rynku. Uczymy jak zarządzać nimi przez lata, by spełniały oczekiwania. Ważna jest kompleksowość – wszystko, to, co postrzegają bądź czują klienci składa się na całokształt ich doświadczeń.

Budowanie spójności firmy
…czyli pamiątki z podróży

Aby utrwalić spójność marki lub firmy wśród klientów, trzeba najpierw zadbać o zbudowanie tej świadomości wewnątrz. Pracownicy, doskonale znający wartości i strategię to skarb każdej firmy. Dlatego tak ważne jest codzienne funkcjonowanie przesłania marki w ich pracy. Budowanie spójności firmy to praca szkoleniowa i coachingowa z kadrą menedżerską nad zachowaniami zgodnymi z duchem marki. To pomoc menedżerom w osiągnięciu zaangażowania personelu w realizację strategii marki. To pomoc personelowi w wypracowaniu postaw i zachowań zgodnych z wartościami marki.

Zewnętrzna komunikacja marki
…czyli opowieści o podróży

Dbamy o to, by mieć się czym chwalić. Dbamy o naszych klientów, tak, by nigdy nie poczuli się zawiedzeni. Niezwykle istotną role odgrywa tu komunikacja zewnętrzna, w której najważniejszy powinien być szacunek dla klientów. Szacunek w dotrzymywaniu obietnic marki czy firmy. Specjalizujemy się w zarządzaniu doświadczeniami klientów tak, aby ich komunikacja marketingowa z rynkiem była spójna z ofertą. Współpracujemy z agencjami PR i reklamowymi . Pomagamy klientom w przygotowaniu briefu dla firm zajmujących się komunikacją z rynkiem, bądź pomagamy w ich doborze wiedząc, jaka jest specyfika kultury i strategia danego klienta.

Łańcuch Serwis-Profit

Łańcuch Serwis-Profit

W EC zajmujemy się usprawnianiem biznesu naszych klientów. Posługujemy się przy tym różnorodnymi narzędziami oraz kluczowym procesem zwanym łańcuchem Serwis-Profit. Pokazuje on w jaki sposób działania Leadershipu prowadzą, poprzez przyczynowo-skutkowy proces, do osiągnięcia pożądanej dochodowości i rozwoju:

łańcuch serwis-profit

Kluczem do sukcesu jest zdolność do wygenerowania takich przeżyć i doświadczeń klientów, za które są oni gotowi płacić. I to jest właśnie nasza specjalizacja - badanie i budowanie zdolności przedsiębiorstw do zarządzania przeżyciami i doświadczeniami.