CX-Leadership
Większość firm, zdając sobie sprawę z wagi jakości zarządzania i angażowania personelu, inwestuje w rozwój osób sprawujących funkcje kierownicze. Które z tych firm mogą jednak pochwalić się wyraźnym i pozytywnym wyróżnieniem się w oczach klientów?
Podobnie, coraz więcej przedsiębiorstw podejmuje inicjatywy zmierzające do podniesienia jakości doświadczeń klientów. Jakże wiele z tych inicjatyw kończy się jednak niepowodzeniem, dlatego że menedżerowie nie potrafili, bądź nie chcieli wziąć na siebie odpowiedzialności za zmiany mające na celu dostarczenie klientom nowej, innej niż dotychczas wartości.
W EC oferujemy specjalnie zaprojektowane programy rozwojowe dla liderów, których celem jest:
- nabycie bardzo konkretnych umiejętności przewodzenia pracownikom w zmianach, mających na celu podniesienie jakości dostarczanych klientom doświadczeń
- zbudowanie postaw menedżerów, które skutkują ich zdolnością do koncentracji na usuwaniu wszelkich przeszkód, które utrudniają pracownikom generowanie wartości dla klientów
- zbudowanie takich zachowań kierowników/menedżerów/liderów, w których oni sami stają się marką i wzorcem postępowania dla swoich ludzi
- nabycie umiejętności zarządzania efektywnością procesów organizacyjnych w taki sposób, aby prowadziły one do podnoszenia obrotów firmy, przy jednoczesnym cięciu kosztów
- spowodowanie, że menedżerowie potrafią analizować i interpretować wnioski płynące z prowadzonych przez firmę badań klienckich i pracowniczych oraz zamieniać je na plany działań
- nabycie umiejętności prowadzenia spotkań z personelem mających m.in. na celu wypracowywanie i planowanie zmian i usprawnień, a następnie angażowanie personelu w ich wdrażanie i monitorowanie ich realizacji
REFERENCJE
Wypowiedź Piotra Gajla – byłego Kierownika ds. Rozwoju Potencjału Organizacji w Grupie Żywiec
Piotr opowiada o zaprojektowanym i wdrożonym przez nas procesie rozwojowym z zakresu markowego przywództwa.
REZULTATY
Przypadek dużego zakładu produkcyjnego
W zakładzie zajmującym się produkcją półproduktów niezbędnych kolejnym przedsiębiorstwom do przygotowania finalnego urządzenia, firma potrzebowała podnieść kompetencje menedżerów każdego szczebla tak, by zbudować kulturę, w której do usprawnień wykorzystywana jest wiedza pracowników. W tym celu zaprojektowaliśmy specjalnie działania rozwojowe oparte o następujące kroki:
- przeprowadzenie badania oczekiwań pracowników
- zaprojektowanie zasad menedżera
- zaprojektowanie procesu rozwojowego
- przeprowadzenie serii warsztatów opartych o zaprojektowane zasady oraz przygotowane wcześniej z załogą Generatory wartości
- przeprowadzenie serii działań rozwojowych dla wszystkich osób na kierowniczych stanowiskach na zasadzie on-the-job-training
W efekcie firma skutecznie wdrożyła swoją strategię, a także wszystkie zmiany wynikające z prowadzonego w międzyczasie projektu CX-Lean. Projekt ten, z racji połączenia CX-Leadership z CX-Lean, nazwaliśmy CX-Lean-Leadership. Przynosi on tak kolosalne rezultaty, że oferujemy go naszym klientom jako pełen proces rozwojowy. Skontaktuj się z nami na info@e-c.com.pl. jeśli chcesz porozmawiać z przedstawicielami kierownictwa tego przedsiębiorstwa.