Doradztwo dla działów jakości i/lub CEM

Kilkanaście lat doświadczeń naszych konsultantów we wspieraniu inicjatyw z obszaru CX i CEM pozwala zaoferować doradztwo dla menedżerów CEM i działów Customer Experience Management. Działom tym pomagamy m.in. w:

  • Pogłębionej analizie wiedzy na temat oczekiwań klientów
  • Modyfikacji strategii pozycjonowania przedsiębiorstwa
  • Projektowaniu doświadczeń klientów
  • Edukacji menedżerów co do ich roli w budowaniu lojalności klientów i pracowników, poprzez zarządzanie doświadczeniami i jednych i drugich
  • Modyfikacji procesów biznesowych
  • Budowaniu sojuszy z działami biznesowymi
  • Podniesieniu zdolności do udokumentowania wpływu inicjatyw CX-owych na wyniki finansowe przedsiębiorstwa
  • Wielu innych przypadkach

 

REFERENCJE

Pani Zuzanna Chodyra-Piast, szefowa Działu CEM w Play

Janusz Kamieński i Piotr Machowski z EC prowadzili warsztaty dla Działu Zarządzania Doświadczeniem Klienta w PLAY. Nieprzeciętna wiedza poparta konkretnymi przykładami, praktyczne podejście do biznesu, wiele fascynujących success stories i pozytywna energia emanująca z obu prowadzących sprawiły, że było to dla naszego zespołu niezapomniane wydarzenie, z którego jeszcze długo będziemy czerpać inspirację do działania. Podczas warsztatu mieliśmy okazję pogłębić naszą wiedzę o tym, czym jest budowanie zdolności organizacji do kreowania wyjątkowego doświadczenia klienta. Dowiedzieliśmy się, jak wspierać naszych klientów wewnętrznych w organizacji poprzez dostarczanie im inspiracji i pomocy we wdrażaniu rozwiązań poprawiających doświadczenie klienta. Zaprojektowaliśmy też plan działania dla naszego zespołu w krótkiej, średniej i długiej perspektywie. Pełna synergia całej grupy, mnóstwo pomysłów i solidna dawka wiedzy. Januszu, Piotrze – dziękujemy!!

Jeśli chcesz porozmawiać z Panią Zuzanną Chodyrą-Piast, prosimy o kontakt na info@e-c.com.pl

Przeczytaj co inni klienci sądzą na temat współpracy z EC i osiągniętymi dzięki naszym konsultantom rezultatami.

 

REZULTATY

Oto jak, m.in. w wyniku doradztwa jakiego udzieliliśmy działowi jakości (Quality Assurance) jednego z naszych klientów, zmieniała się percepcja wartości tworzonej przez ten dział wewnątrz organizacji. Miernikiem jest poziom wskaźnika NPS tego działu w ocenie pozostałych działów firmy - w tym biznesowych.

nps-wykres