Doradztwo dla działów jakości i/lub CEM
Kilkanaście lat doświadczeń naszych konsultantów we wspieraniu inicjatyw z obszaru CX i CEM pozwala zaoferować doradztwo dla menedżerów CEM i działów Customer Experience Management. Działom tym pomagamy m.in. w:
- Pogłębionej analizie wiedzy na temat oczekiwań klientów
- Modyfikacji strategii pozycjonowania przedsiębiorstwa
- Projektowaniu doświadczeń klientów
- Edukacji menedżerów co do ich roli w budowaniu lojalności klientów i pracowników, poprzez zarządzanie doświadczeniami i jednych i drugich
- Modyfikacji procesów biznesowych
- Budowaniu sojuszy z działami biznesowymi
- Podniesieniu zdolności do udokumentowania wpływu inicjatyw CX-owych na wyniki finansowe przedsiębiorstwa
- Wielu innych przypadkach
REFERENCJE
Pani Zuzanna Chodyra-Piast, szefowa Działu CEM w Play
Janusz Kamieński i Piotr Machowski z EC prowadzili warsztaty dla Działu Zarządzania Doświadczeniem Klienta w PLAY. Nieprzeciętna wiedza poparta konkretnymi przykładami, praktyczne podejście do biznesu, wiele fascynujących success stories i pozytywna energia emanująca z obu prowadzących sprawiły, że było to dla naszego zespołu niezapomniane wydarzenie, z którego jeszcze długo będziemy czerpać inspirację do działania. Podczas warsztatu mieliśmy okazję pogłębić naszą wiedzę o tym, czym jest budowanie zdolności organizacji do kreowania wyjątkowego doświadczenia klienta. Dowiedzieliśmy się, jak wspierać naszych klientów wewnętrznych w organizacji poprzez dostarczanie im inspiracji i pomocy we wdrażaniu rozwiązań poprawiających doświadczenie klienta. Zaprojektowaliśmy też plan działania dla naszego zespołu w krótkiej, średniej i długiej perspektywie. Pełna synergia całej grupy, mnóstwo pomysłów i solidna dawka wiedzy. Januszu, Piotrze – dziękujemy!!
Jeśli chcesz porozmawiać z Panią Zuzanną Chodyrą-Piast, prosimy o kontakt na info@e-c.com.pl
REZULTATY
Oto jak, m.in. w wyniku doradztwa jakiego udzieliliśmy działowi jakości (Quality Assurance) jednego z naszych klientów, zmieniała się percepcja wartości tworzonej przez ten dział wewnątrz organizacji. Miernikiem jest poziom wskaźnika NPS tego działu w ocenie pozostałych działów firmy - w tym biznesowych.